dinsdag 17 juli 2012

Eerste theemuts is af!

Vandaag heb ik mijn eerste theemuts afgemaakt uit mijn boek "theemutsen breien" dat ik hier wat eerder al vermeld had.
Om te beginnen heb ik een gemakkelijk model genomen, maar er volgen er zeker nog, want ik vind het heel leuk om te maken.
Zelf ben ik content met mijn maaksel, oordeel zelf.....




En zie, de theekan is warm ingepakt en kan de thee warm houden.
Nog even vermelden, de golfbrekersjaal is af, maar ik moet hem later fotograferen, hij is namelijk opgespeld onder een natte doek en ligt te drogen, dus nog even geduld.....

Maar op ravelry vond ik deze variant ervan





















En ook deze is leuk:


Waar wachten jullie op?  Teken in op www.ravelry.com en je hebt meer dan 200 pagina's met gratis patronen waaronder deze 2 hierboven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten