maandag 30 juli 2012

Laatste update van aan zee

Hier dus de laatste update van onze laatste avond van de vakantie.  Met spijt in het hart moeten we morgen weer huiswaarts keren, maar ik heb wel veel kunnen handwerken en lezen dit verlof.
Mijn 2e boek is uit, ook zeker de moeite om te lezen!


Vandaag heb ik nog een stuk aan mijn kussen gebreid, het 2e motief is af.


Dan heb ik mijn sokje in elkaar genaaid maar het moet thuis nog versierd worden, dat gerief heb ik hier allemaal niet bij.


En dan heb ik een visje gemaakt van "blij dat ik brei",  kijk hier: http://blij-dat-ik-brei.blogspot.be/2012/07/visjes.html.  En de beschrijving vindt je hier:
Daar stonden in de week schattige visjes die dienen als gewichtjes om je tafelkleed te doen blijven liggen als er veel wind is, en geloof me, die hebben we hier genoeg.
Natuurlijk, je kent me, ze waren zo schattig dat ik maar begonnen ben en het valt reuzemee, ik ga er nog 3 bijmaken, dat past hier in ons huisje bij de zee.




Nu zullen er minder berichtjes volgen de komende dagen, want ik zal moeten wassen en strijken en wat poetsen vooraleer weer te gaan werken volgende week, dus gedaan luilekkerleventje!  En handwerken zal weer wat minder worden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten