maandag 6 augustus 2012

Gisteren gemaakt

Gisterennamiddag, zondag dus, heb ik mijn handtas afgemaakt MET bijpassend geldbeugeltje en een zakdoeketui.  Mijn andere handtas begon te verslijten en was aan vervanging toe.



Dan heb ik nog maar een paar zakdoeketuitjes bijgemaakt omdat ik toch bezig was.


En nog een paar geldbeugeltjes, altijd handig als je wat cadeautjes klaar liggen hebt.


Tot slot heb ik nog confituur gemaakt van limoen met ananas omdat we de schil van de limoenen gebruikt hadden om zelf limoncello te maken, moest ik met de rest toch nog iets doen.  Kwestie van niks verloren te laten gaan :) en dan had ik een recept gevonden van confituur met ananas en limoen.  Lekker en fris moet ik zeggen.


Verder heb ik nog een pinguin in mekaar gestikt maar die moet nog opgevuld en afgewerkt worden.
Verwacht de komende dagen niet teveel, want ik moet morgen naar een begrafenis en vanaf woensdag begin ik weer te werken (moet dat echt???).
Ik zou me geen moment vervelen thuis!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten