maandag 8 oktober 2012

De uitdaging !

Vermits ik geen reacties krijg, ben ik zelf de uitdaging aangegaan.
Gisteren hebben we kransen in verschillende groottes gehaald en heb ik al een kleintje omwonden en vandaag heb ik het verder afgewerkt.
Om in de tijd van het jaar te blijven: een halloweenkransje, maar ik ga nog een grotere maken en dit idee voor kerstkransen ook gebruiken denk ik.
Hier hangend aan de kast.

 
En hier nog eens op tafel om de kleurtjes beter te laten zien.

 
Dan heb ik ook nog dit appeltje gebreid naar een voorbeeld van "lindevrouwsweb", schattig niet? 
Ik ga proberen om het nog eens in groter formaat te maken.

 
Natuurlijk moet ik ook nog pompoentjes breien, gehaakte heb ik er al genoeg en haken is echt niet goed voor je gewrichten.
Dus dan breien of knutselen we maar.
 
 
Ga hier ook eens kijken: leuke kerstsokjes om vanalles mee te versieren:
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten