vrijdag 5 oktober 2012

Halloween

Omdat ik toch niet mag of kan handwerken, heb ik gisteren mijn halloween versiering uitgepakt en gezet, het is tenslotte toch al oktober.
Daarom laat ik jullie alles zien wat ik al ooit gemaakt heb.
 
Dit zijn eigenlijk 2 pannelappen, maar daar vind ik ze veel te mooi voor, ik hang ze op als versiering.
Deze maakte ik vorig jaar.
Een heks.
 
 
En een pompoen.

 
En 3 appels in stof.

 
Dit is een heksenhoed in kruissteek, die heb ik een paar jaar terug gemaakt.

 
En dit zijn beertjes in keramiek die ik geschilderd heb in de lessen keramiek schilderen die ik zo'n tiental jaren terug een paar jaar gevolgd heb.
Ik hou van beertjes in elke vorm, dus bij deze...
Een berenspook.

 
En 2 halloweenbeertjes.

 
En dit zijn de maanden oktober en november van een serie kleine beertjes die ik toen ook gemaakt heb, voor elke maand 1 dus.

 
En tenslotte deze  vogelverschrikker met pompoenen, eentje van een serie waar ik nog maar 1 van af heb (misschien geraken de andere nooit af) maar met een goeie tekst erbij.
Die heb ik al in 2004 gemaakt.
 
 
 
Ben toch maar wat aan het borduren, dat belast mijn hand minder merk ik. (iets kleins)
Als het af is, zet ik het op de blog.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten