donderdag 1 november 2012

Allerheiligen

Wat een dag jongens!  Het heeft hier bijna de ganse dag geregend, felle buien met rukwinden en tussenin of tegelijkertijd de zon!  Kijk maar met dit resultaat:
 
 
Een hele mooie regenboog tussen de herfstkleuren, wat kan de natuur toch mooi zijn!
 
Dit heb ik vandaag nog gemaakt: nog een stuk van de theemuts en het volgende is ook al half af.

 
Daarna moet ik nog de limoen breien en alles in mekaar zetten, maar ik heb thuis mijn stopnaalden vergeten :) dom hé!  Dan zal ik ze thuis wel in mekaar zetten.
 
Nog even vermelden:
Er lopen weer 2 give aways, eentje bij "de haakheksen" en eentje bij "inge snuffel", dus inschrijven zou ik zeggen als je kans wil maken op een cadeautje!
 
En er zijn ook weer nieuwe blogs:
de eerste noemt "breien maar" en de tweede noemt "inge snuffel".
 
Ga zeker eens kijken, ze maken natuurlijk weer enorm leuke dingen die de moeite waard zijn !!!
 


2 opmerkingen:

  1. Hier was het weer net zo: veel wind, regen, maar vanmiddag ook opklaringen.
    Dat wordt nog wat met die theemuts, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was hier vandaag wel mooi weer af en toe een klein buitje. Maar voor morgen is er heel slecht weer voorspeld dus dan zal het hier wel komen.

    BeantwoordenVerwijderen