zaterdag 17 november 2012

Konijntje voor goede doel en sok

Het is rustig met het freubelen, ik ben wel de hele tijd bezig, maar zo snel is niet altijd iets klaar :)
Voor het goede doel van Maren nog een konijntje gemaakt, eerst zonder strik:
 
vooraanzicht en zijaanzicht
 

 
Nu MET strikje (is toch beter, niet? )

 
En tenslotte, de sok voor mijn man, bijna aan de hiel !  Toch goed gewerkt !

 
Vandaag wordt er iets anders gedaan.  Ik ga mijn naaimachine uithalen en een nieuwe handtas maken naar het voorbeeld van "Inge Snuffel" !  En dan maak ik gelijk de broek van mijn zoon korter en nog een paar zakdoekhoesjes die al lang geknipt klaar liggen, maar mijn biaislint was op :).
Ik houd jullie op de hoogte!
 


4 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijk weekend :-)
    Geniet er van!
    Konijntje is, vooral mét strik, super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het strikje maakt het konijntje helemaal af, superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk om het konijn een strik te geven. Een heel stuk chiquer...
    Grtjs Daniëlle
    ps Rita zou je anders je mail-adres kunnen geven.
    Dat communiceert een beetje vlotter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je de naaimachine weer uithaalt! En dat konijntje is om te knuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen