maandag 12 november 2012

Verslag van zondagavond

Gisteren heb ik toch nog heel wat afgewerkt!
 
Eerst en vooral: de sok is af!
 
 
En natuurlijk heb ik de sokken voor mijn man al opgezet !
 
Ten tweede: het laatste blauwe borduurtje is af, die moeten deze week in de kader geraken....

 
Ondertussen was mijn man aan het tekenen, zijn favoriete hobby, ook kalligrafie is zijn ding.

 
Hij maakt o.a. deze "verluchtingen", tekeningen uit de middeleeuwen toen men de eerste letter in de boeken helemaal uitwerkte (moeilijk, maar mooi!)

 
Tenslotte heb ik het 2e stuk voor het kussentje van de theemuts afgemaakt
 
 
 
en de limoen die erbovenop komt te liggen :)

 
Nu nog alles afwerken thuis en dan volgen de foto's uiteraard.
 


2 opmerkingen:

  1. Zo zeg, jij bent productief geweest!
    Wat kan je man dat super mooi zeg, zo'n verluchting maken (ik wist niet dat dat zo heet, weer wat geleerd), ik vind het een heel kunstwerk!
    Fijn, om allebei zo lekker creatief bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo fijn, samen creatief bezig zijn! En wat een talent heeft jou man, chapeau hoor! Heb jij toevallig hetzelfde boek als ik? Theemutsen breien, een heel leuk boek. Nog een to-do'tje :-)

    BeantwoordenVerwijderen