dinsdag 12 februari 2013

Het A en C-tussendoortje is af

Het tussendoortje dat ik zondag begon is al klaar en wat is het geworden???
 
 
Ja, een minipulletje uit het boek van A en C.
Omdat ik nog geen pop heb, brei ik alvast een paar outfits ervoor, dan hangen die al klaar.
Anders wordt mijn pop geboren en moet ze al meteen "naakt" door het leven gaan :) en dat is met deze temperaturen toch een beetje fris, niet?
 
En alweer een stukje klaar van de 2e kous voor Leen.

 
Het schiet aardig op, maar ik moet me nog dringend aan de SAL van Marie Carton zetten, want morgen komt het volgende deel alweer!
 


6 opmerkingen:

  1. Oh, ga je ook zo'n prachtige pop maken? Ik kijk er al naar uit, ze zijn zo gaaf! (Ik zou door die poppen bijna gaan breien... )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, nu was ik juist met het ra, ra, project, een truitje voor de ongeboren pop...
    Het is dan toch gelukt, goed hé.
    Ben nu weeral benieuwd naar het nieuwe stukje van je sal.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk truitje heb je gebreid. Nu begrijp ik wat A en C betekent. De pop wordt dus ook gebreid ! Succes ermee.
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ook in het poppen breien stapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor succes met het breien van je pop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat leuk dat je eerste de kleertjes breit voor de pop. Je hebt helemaal gelijk, zo'n naakte pop is ook zo wat ;-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen