woensdag 6 februari 2013

Kousen en SAL

Gisteravond is het weer clubje geweest, maar zoals zo dikwijls, alweer geen foto's want ik had het foto-apparaat niet mee :)
Maar volgende week doe ik een poging, want er was weer veel om te laten zien, spijtig.
Er hadden weer heel wat mensen heel creatief bezig geweest, maar ja, nog een weekje en jullie kunnen meegenieten!
 
 
Dan nu nog even pronken met de kousen van Leen, eentje is al voor 3/4 af en ze worden mooi...
al zeg ik het zelf.
 
 
Ik heb er eventjes mijn hand ingestoken om de steek beter te laten zien, weet niet of het echt goed zichtbaar is voor jullie.
 
Ook nog een klein beetje aan de SAL van Jeanny gewerkt, niet zoveel, maar alle beetjes helpen.

 
Als ik de tasjes die al af zijn zie op de blog van Jeanny ( http://merklapperie.blogspot.be/)
dan wil ik heel graag het mijne ook zo snel mogelijk afmaken.
Het is ook heel plezant om te maken, maar tijd...
Ga zeker eens kijken naar de andere tasjes, het is echt de moeite om te zien hoe iedereen het tasje op zijn eigen persoonlijke manier maakt.
 


8 opmerkingen:

  1. Ja Rita, ben eens gaan piepen naar de andere tasjes. Het eindresultaat mag er wezen. Zeker met die roosjes. Nog een beetje geduld en dan is het jouwe ook af en dan kan je ook pronken met uw chic tasje.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je SAL wordt prachtig rita en een paar lekker warme sokken je bent weer top bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sokken worden echt heel mooi! Ook je borduurwerk wordt een plaatje!

    En geen foto's van het breiclubje... jammer, maar we hebben toch jouw creativiteit om van te genieten? Jij maakt zoveel, er valt hier al genoeg te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, die borduurwerken, ik heb even doorgeklikt naar die andere blog. Dat is nu weer niks voor mij, borduren :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Potjandosie... weer je camera vergeten. Volgende week je camera alvast bij je handwerkspullen in de tas doen, hoor ;-)
    Gelukkig heb je zelf ook genoeg om te laten zien. De sok, ik vind de kleuren prachtig. Een ook je SAL vind ik zo mooi, met al die tinten blauw.
    Veel plezier met al je werkstukken.'
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgende week de camera maar weer mee voor al dat moois, laat je ons dan lekker weer mee genieten? Je sokken worden prachtig en die SAL is helemaal gaaf. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je SAL word heel mooi en je sokken schitterend ... ik ga vanmiddag snel ook weer een paar sokken voor vriendlief opzetten :-)

    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kousen zijn heel mooi en je sal prachtig,ik ben eens gaan kijken bij Jeanny wat zijn die tasjes mooi.Volgende week kom ik daardoor had je deze week zekers je foto aparaat vergeten omdat ik er niet was.Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen