woensdag 10 april 2013

Clubje

Gisteravond ben ik na bijna 2 maanden eindelijk nog eens naar het clubje geweest!
Altijd was er iets, eerst mijn hand geopereerd, dan was de zaal bezet door anderen, dan zonder mazout, opnieuw ziek vorige week en nu is het gelukt!
We waren maar met zijn 6, dus zeker niet voltallig :)
 
Maar hier dan een update van de werkjes
 
 
Dit zijn de naalschilderwerkjes van Joseeke maar Arlette maakt altijd de "finishing touch" bij iedereen zoals hier de bomen, wat schakering in de lucht en de struikjes vooraan, dit is de winter (hadden jullie al gezien misschien)

 
Nog een werkje van Joseeke, de herfst waar Arlette nog mee bezig is

 
Dit is mijn buurvrouw Marie-Jeanne die haar volgende vilten meisje onder rozenboog heeft afgemaakt en een donut-sleutelhanger voor haar kleindochter Myrthe.

 
Momenteel werkt ze aan dit borduurtje in de les.  Het is een geheel van 3 en dit is hef 2e.
 
 
Een mooie gehaakte sjaal van Bernadette.
 
 
Een gebreide tas van Irma, ze naait ze momenteel in elkaar.

 
Een doek voor de keuken van Marcelline met allerlei groenten erop (dit wordt een prei)

 
Het doek van Greta is bijna klaar, hele mooie geborduurde bloemen.


 
Dit was de herfst aan het eind van de les, weer wat bijgewerkt.
 
 
Tenslotte mijn "nieuw" werkje om daar te maken, een hart en waar dat voor zal dienen zullen jullie nog wel zien later.

 
Tenslotte, nog eens een oproep aan de winnaars, ik heb nog geen adressen ontvangen!
Als ik vrijdag niks heb, trek ik nieuwe namen denk ik.
 
Dan wil ik ook nog graag reclame maken voor "moeke veerle" een nieuwe volger en iemand die ook een interessante blog heeft om te volgen. Welkom!
 
 
Ze heeft zich om 1 of andere reden voorgenomen om 100.000 dingen te doen en doet vreselijk haar best om dat lijstje aan te vullen :)
Ze vertelt ook vaak grappige verhalen.
 

9 opmerkingen:

  1. Wouw, jullie hebben weer prachtige handwerkjes gemaakt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je weer leuke dingetjes gemaakt seg.
    echt knap.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n club, samen handwerken en natuurlijk lekker kletsen. Ik zie het al helemaal voor me.
    Ben benieuwd waar het hart voor is...
    Groetjes, Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het hartje spreekt mij natuurlijk het meeste aan.

    Maar het tafelkleed... wat een doorzettingsvermogen.

    En die huisjes... 'k dacht even dat ze geschilderd waren. Prachtig hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lijkt me dat gezellig zon clubje !!! lekker kletsen en handwerken !
    En ik ben reuzebenieuwd wat je met dat hart gaat doen !

    liefs, patti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, maar met 6 en dan zoveel mooie werkstukken. Actief groepje hoor!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk zo'n clubje!!!
    hier vind iedereen handwerken maar saai en duf.. jammer genoeg!
    enne.. nee ik heb niet zoveel mallen, maar ik ruil met anderen! gewoon de uitgestansde stansjes die je hebt tegen die je niet hebt!
    je kan nu eenmaal niet alles kopen!
    en kaarten maken deed ik zo'n 30 jaar.. dit haken doe ik nog maar anderhalf jaar.. daarvoor breidde ik eigenlijk alleen maar truien voor iedereen.
    maar sinds ik een boekje van cristel krukkert zag.. ben ik helemaal aan de knuffels haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al dat mooie handwerk geeft weer veel inspiratie. Gezellig ook zo samen handwerken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen