maandag 15 april 2013

Nieuwe blogs gevonden!

Via Daniëlle heb ik weer 2 leuke blogs gevonden!
 
 
een dame die ook weer heel leuke dingen breit en haakt zoals dit:
 
 
en dit:
 
 
 
ja, ze heeft wel iets met muizen :)
 
zij heeft de tildapoppen, de poppen van arne en carlos zelf in een haakversie omgezet met patroon, maar ze breit ook heel mooie dingen!
 
 
 
de tildapoppen
 
 
de A en C-poppen
 
 
 
mooie flesomhulsels enz....
 
ik zou zeggen: ga zeker eens kijken bij deze dames en maak je lid, ga ik ook doen!
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Leuk ga ik ook even kijken, bedankt voor de tip!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit,
    zal is even gaan zien.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk van je om mijn (beginnende) 2e blogje in de schijnwerpers te zetten. Bedankt! groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei Rita, ik sta al drie blogs achter met commentaar...
    Maar 't was goe weer en ik heb weer wat voor de tuin gezorgd en heel weinig met de pc bezig geweest.
    Leuke cadeautjes hoor, geniet er maar met volle teugen van.
    Aha en de slofkes vielen precies in goede smaak, das leuk!
    Ja en die muizen blog... tof hé.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon mooi.....allemaal.
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van het muizenblog was ik al lid.. en nu ga ik even kijken bij het andere!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk. Hier kun je naar blijven kijken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen