zondag 7 april 2013

Nieuwe volgers

Nog maar eens welkom aan de nieuwe volgers!
Altijd plezant om nieuwe mensen te leren kennen en dan vooral hun blogs.
 
Ga beslist hier eens kijken:
 
 
 
Een dame die veel glasjuwelen zelf maakt, maar daarnaast ook graag met vilt en stof werkt.
 
Dan loopt er nog een give-away HIER 
 
Jullie kennen het systeem, maak je lid, of als je reeds lid bent, plaats een reactie om mee te doen.  De actie loopt tot 16 april en dit kan je winnen:
 
 
Ik heb me alvast ingeschreven en lid gemaakt natuurlijk.  Ook deze dame doet heel veel interessant handwerk, ga eens kijken, het loont de moeite!

Ook HIER loopt nog een give away tot 16 april!
Schrijf je zeker in!
 
EN VERGEET VOORAL NIET MIJN GIVE AWAY LOOPT NOG TOT MORGENAVOND!!!


2 opmerkingen:

  1. Hallo, ben even komen kijken ! Ik haak halskettingen en kleine dingen voor kinderen maar maak nog meer sieraden met kralen en parels

    kom je eens kijken naar de creaties van mij en mijn dochter www.creadiva.be
    Ben benieuwd wat je ervan vind

    Wat maken jullie zoal in het clubje ?
    Je kan mij altijd mailen via info@creadiva.be



    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rita, ik lees net bij Paulien dat mijn krans daar nog steeds niet is, daar baal ik ontzettend van 9 euro verzendkosten dat is een behoorlijke bak met geld, maar dat mijn krans gewoon niet aan komt, ik heb hem met liefde gemaakt en vind dit heel erg!!!!
    Ik ga het goedmaken met je, de krans komt denk ik niet meer, ik had hem lopend kunnen brengen, in plaats van met de post, 14 dagen n.l. belgie
    Heel verdrietig word ik van zulke dingen, maar ja....
    Fijne dag nog, jammer dat je het mij niet liet weten

    BeantwoordenVerwijderen