donderdag 23 mei 2013

Oproep, nieuwe blog en give away!

Mag ik jullie vragen om even langs te gaan bij een nieuwe blog?
Hij is van Micheline, een ex-collega van mij die al een paar jaar op pensioen is en waar ik jaren mee onder de middag vanalles en nog wat geknutseld heb.  Zij zette indertijd iedereen aan tot handwerk door haar grote enthousiasme. 
Als er iemand op pensioen ging of een speciale leeftijd kreeg zoals 40 of 50 jaar of er werd een kleinkind geboren of iemand trouwde, dan mobiliseerde ze iedereen om iets te maken voor die persoon of er werd samen iets gemaakt.  Goede leuke herinneringen dus!
 
En zij heeft nu pas een blog aangemaakt, je vindt hem HIER en hij noemt "kruissteekmieke" een hobby die ze altijd graag en veel gedaan heeft en nog doet, ook haken is een grote passie, maar evenzeer breien of ander gefrutsel.
 
Ik zou zeggen, ga kijken en wordt lid zoals ik, want ze doet al een give away om haar blog te promoten.
 
Even ter verduidelijking, het is de dame die dit riddertje haakte voor mij.
 
 
Doe me een plezier en maak je lid!  Dankuwel!
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. Daar ga ik natuurlijk even kijken! Lief dat je haar blog even in de schijnwerpers zet, want alle begin is moeilijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig riddertje heeft ze gemaakt:) Ik ben gelijk even gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind ze zo schattig, heb alleen geen kurken, moet toch maar eens aan het bedelen.......
    en dan nog een patroontje natuurlijk, maar ik doe mee aan de give away dus wie weet.
    je slofjes zijn ook weer goed gelukt.
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voila, ik heb u blij gemaakt, ik ben lid geworden x
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ook ! De riddertjes zijn het waard

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb me ook aangesloten, inderdaad leuke riddertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat hartje van jouw zit ook op de juiste plaats hé :-) Ik ga eens piepen si x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had het berichtje geloof ik gemist. maar niet getreurd ben nu langs gegaan en o wat leuk. Dus meteen gaan volgen. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk riddertje en ik ben al lid groetje Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen