donderdag 2 mei 2013

Weer iets afgewerkt

Mag ik jullie voorstellen aan mijn tweede voorjaarskip?
 
Ze is eindelijk afgeraakt!
 
Vooraanzicht
 
 
Zijaanzicht

 
En het eerste huissloefje voor Annechien is af, nog een koordje erin rijgen en iets zoeken om te versieren bovenaan, heeft iemand een suggestie?

 
Er zijn natuurlijk nog andere lopende projecten, maar daarover wil ik jullie liever in spanning houden.  Ook kreeg ik deze morgen bericht van Trui dat Streepy vertrokken is naar hier, spannend!
 


7 opmerkingen:

  1. Kei komieke kip!!!

    Een suggestie voor bovenop het huissloefje: een gehaakte vlinder of bloem,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je voorjaarskip is erg goed gelukt. Erg goed ben je in breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een ponponnetje op een vork gemaakt.
    lijkt me wel toepasselijk. en wat een leuke keurtjes heeft je kip. Ps mijn tattoo is maar een plakplaatje, is er inmiddels helemaal af!
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kip is leuk geworden.En je sloefje ja een pompom is leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De andere kip ga gelukkig zijn met zo een mooi gezelschap.
    Ik ben het eens met Joke, een pompom lijkt mij leuk. En zeker in de kleur van de zelfde wol, die is zo mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En het achteraanzicht lijkt me ook heel mooi met dat staartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kipjes en sloefjes zijn mooi Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen