woensdag 14 augustus 2013

Borduurtje en sok zijn af!

Mijn borduurwerkje is afgeraakt, nu nog een kantje errond.
 
 
Wat ik er verder mee van plan ben blijft nog eventjes geheim :)
 
Herinner je je deze sokken nog?
Dit was het voorbeeld in de boek.

 
En mijn eerste sok voor hubbie is af

 
Even wat korterbij.

 
Kweet niet of het echt duidelijk te zien is want ik breide met donkergrijs van Annell.
 
De 2e sok is alvast gestart en vanaf nu zal ik regelmatig terug sokken breien.
Waarom?
Omdat dat iets makkelijk is dat ik op het werk 's middags kan doen tijdens mijn middagpauze, maar ook op het clubje binnenkort (gaat de 2e dinsdag van september weer van start).
 
De 2e hippie ligt eventjes stil tot in het weekend of volgende week.
Deze week heb ik extra moeten werken, dus al wat minder tijd.
Morgenavond verdwijnen we tot vrijdagavond en zaterdag moeten we naar de begrafenis van mijn oom, dus erg weinig tijd, enkel zondag waarop alles moet gebeuren, wassen, strijken, wat poetsen.
Maandag en dinsdag opnieuw werken :( maar de rest van de week dan vrij :)
Ik ben het werkritme nog niet opnieuw gewoon (valt het op??) het wordt elk jaar moeilijker.
 


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi borduur lap. en Knap zulke mooie sokken breien.
    Ik heb nog deze week vrij dan moet ik ook weer aan het werk. Dat zal idd ook wel weer moeilijk worden.
    Na 3 weken lekker freubelen de hele dag, moet dat ook weer op een lager pitje. Maar ja ik ga er nog een paar dagen van genieten
    groetjes Jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het schilderijtje is heerlijk nostalgisch. Succes verder met de sokken en het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduurwerk, ben benieuwd hoe je het af gaat werken. Je sok is ook al zo prachtig. Sterkte met het opnemen van de draad. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi borduurwerk, en de sokken vind ik een kunst. Zelf kan ik hier niets van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke patroontjes heb je bij je borduurwerk gevonden. Wat ga je er nu toch van maken????!!
    Succes met je sokken, dat is inderdaad een lekker 'tussendoorklusje'.
    Sterkte zaterdag, nog gecondoleerd...
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Borduurwerkje is heel mooi en je sokken ook .Je werkritme zal later wel vanzelf komen. Geniet nog van die paar dagen.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gaat als een speer! Volgens mij zit jij ook nooit stil....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je borduurwerk is schitterend. Je sokken worden ook mooi! Werkritme zal toch vanzelf weer terugkomen?
    Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen