maandag 5 augustus 2013

Cadeautjes

Vandaag de eerste werkdag alweer gemaakt.
Het was warm, maar daar hebben wij gelukkig geen last van ginder, wij hebben airconditioning op dienst, niet voor de mensen, maar voor de machines omdat die altijd in panne vielen als het te warm werd en dat kan natuurlijk niet :) Dat de mensen warm hebben is niet zo erg :)
 
Maar nu een beetje nieuws.
Onze jongste zoon Hans was met Annechien (zijn vriendin) op vakantie geweest in Griekenland en ze hadden cadeautjes mee!
 
Dit kreeg ik:
 
 
Een geldbeugeltje en ik heb er meteen de sleutelhanger van Marjan aan gemaakt!

 
Dit kreeg Hubbie:
 
 
Dat lust hij wel :)
 
Dan nu nog even update van de werkjes:
mijn borduurtje, het einde komt stilaan in zicht

 
Op mijn eerste werkdag werd ik al verwend met cadeautjes van Gerda, een collega met wie ik 's middags altijd handwerk, zij maakt meestal quilts of breit ook veel, ze geeft trouwens les in beiden.
Ze heeft opgeruimd onder haar verlof en deze boeken had ze dubbel en kreeg ik.
 
 
Een tof boekje met kerstsokken.

 
Deze kennen de meesten onder jullie wel denk ik :)

 
En met dit boek ben ik het allerblijst.  Deel 2 en 3 had ik van deze reeks "in 80 sokken de wereld rond" waarin sokken uit alle landen van de wereld staan.  Deel 1 was niet meer te verkrijgen, heb er voor gemaild, gebeld, maar niks.  En nu krijg ik het zomaar cadeau!  geweldig!
 
 
En voor de verandering heb ik nog maar een zakdoekdooshoes gemaakt



 
Die ga ik cadeau geven denk ik en ik weet al aan wie :)  Jullie ook?
 
Morgen maak ik foto's van de laatste werkjes die Gerda gemaakt heeft en mogen jullie even meegenieten.
 
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Heb jij en Jos even leuke cadeautjes gekregen. Dan zoek je een boek langs alle wegen en dan krijg je het gewoon cadeau van je collega. Het leven kan toch mooi zijn hé. Geniet van je cadeautjes. Je hebt het verdiend. xxx
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je zo verwend bent.

    Liefs, evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn jullie weer heerlijk verwend mat al die presentjes, en je borduurtje ziet er ook goed uit hoor? En voor wie de mooie dooshoes is??? Geen idde
    groetjes Jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer geluk met die leuke cadeautjes. Geniet er maar van .
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je heerlijk verwend, leuk is dat zo af en toe. En wat een bof dat je je Sokkenserie nu compleet hebt! Jullie vakantiehuisje ziet er enig uit. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi buideltje en wat leuk dat je de slipper er aan hebt gehangen ;-)
    Wat ga je doen met je borduurwerkje?
    En wat een prachtige boeken heb je gekregen, dat wordt genieten en waarschijnlijk komen er weer een hoop nieuwe ideetjes op je 'to-do-list';-)

    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zomaar weer allemaal leuke dingen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij ! Geniet er maar van Rita :)
    Je borduurwerk gaat goed vooruit !

    Ik heb daarnet de foto's bekeken die jouw hubbie genomen heeft... prachtige beelden !
    Nog een fijne dag verder ..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie schatten weer zeg! Geniet ervan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kadeautjes gekregen ,de merklap ziet er goed uit ,leuke boeken en de zakdooshoes is ook heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen