vrijdag 9 augustus 2013

Een mini sjakoske, tomaten en wol

 
 
 
Gisteren heb ik nog een "mini sjakoske" (handtasje) gemaakt voor de poppen.
(kwestie van wat voorraad te hebben, 1 voor bij elke outfit die nog moet gebreid worden en ze zijn zo plezant om te maken)
 
Dus bij deze weer een ander modelletje
 
vooraanzicht
 
 
zijaanzicht

 
Dan de eerste minitomaatjes uit de tuin

 
Nog minitomaatjes en 2 pruimtomaten

 
Je kan het geloven of niet, deze neonwol kocht ik vandaag in de action.

 
Hippe kleurtjes voor...... ja natuurlijk de hippies!!
 
(ja, ik ben van plan om er nog te maken, veel te leuk om te doen)
 
Fijn weekend!
 
 

 
 


10 opmerkingen:

  1. De handtasjes zijn zo leuk, ik kan me voorstellen dat het enig is om elke keer een andere variant te verzinnen en te maken. Lekker klein werkje, super resultaat en snel af!
    Ben je ook zo gek op die snacktomaatjes? Ik heb ze hier ook altijd in de koelkast liggen en af en toe smikkel ik er een handje van weg...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig tasje! Je kunt wel een hele verzameling mini tasjes beginnen :-)
    Snoep smakelijk met de tomaatjes! Ze zien er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen bezige bij ;-)
    Ook jij een fijne weekend toegewenst!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat tasje!!!!! die vind ik echt te gaaf!!!
    Ik ga vandaag een bezig maken met jouw eigen mascotte..... heb er zin in, alles ligt al klaar...

    Lekker tomaatjes uit eigen tuin, geniet ervan meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja een dame en sjakoskes, ze kunnen er nooit genoeg van hebben hé. En zo leuk om te maken en rap af...
    Niks zo lekker als groenten uit de eigen tuin. Laat de tomaatjes u smaken.
    Aan de wol te zien zullen er nog wel hippies volgen zeker.
    Amuseer u nog en fijn weekend.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk tasje hoor. En het wordt vast een grote groep met hippies bij jou
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt! En mooie kleurtjes heb je weer gekocht voor de voorraad.
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een héél schoon sacochke Rita !!
    Tomaten uit eigen hof ... le-e-e-e-ekker !!
    Smakelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi gemaakt mini tasje!!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi sakosje lekkere tomaten en mooie wol groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen