dinsdag 20 augustus 2013

Give away in de brievenbus en update

JOEPIE!
 
Mijn gewonnen give away van "voor mij-voor jou" zat in de post gisteren.
 
 
Wat zat er allemaal in??
Deze leuke kaart met mijn eerste letter.

 
Het notitieboekje dat ik won, superleuk!

 
En als toemaatje nog een leuke papierklem! met een leuk briefje eraan!

 
Heel fel bedankt Evelyn en Imke, ik ben echt heel blij!
 
Dan een update van de werkjes.
Zo was het eerst.
 
 
En zover zijn we nu.

 
Toch weer wat meer :)
En dit is de 2e sok van hubbie, een half been af.

 
Vandaag nog werken en dan de rest van de week thuis!
 
 
 


12 opmerkingen:

  1. Maar gij kunt toch handwerken aan tgv-snelheid.....of ik ben nen trage boemel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal weer goed uit Ria,
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaaa, je bent goed vooruitgegaan. Nog veel plezier met je prijs, mooi.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een mooie give- away gewonnen. Jij bent toch echt voor het geluk geboren!!!
    En de handwerkjes vorderen weeral zie ik.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je mooie give-away.
    Je borduurwerk volg ik natuurlijk op de voet ;-)

    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zulke leuke pakjes in de bus. Je bent al flink opgeschoten met de narcissen. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk boekje heb je gewonnen. Mooi wordt je borduurwerk, zo heb je altijd een mooi voorjaarsboeket. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aha, jij hebt het boekje nu ook binnen. De kleurtjes passen precies bij je blog, volgens mij hebben ze daar op gelet!
    Je gaat lekker met het borduurwerk, als je eenmaal de smaak te pakken hebt, kun je haast niet meer ophouden hè...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post had je!
    Fijn dat je de sokken laat zien, dat stimuleert mij zeer! ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt een verwennerij, super. En je werkjes worden ook al zo mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk je gewonnen give away, sok en borduurwerk schieten al op........

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zalig zo'n pakjes die je krijgt in de bus.
    En wat ben jij een bezig bijtje seg.
    mooi, mooi hoor al die werkjes.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen