zondag 18 augustus 2013

Onafgewerkt project

Recent vond ik nog 1 van mijn onafgewerkte projecten terug (zo zijn er nog heel veel eigenlijk) en ik heb het weer ter hand genomen met de bedoeling om het dit keer af te maken :)
 
Dit is de afbeelding ervan
 
 
En dit is het stuk dat ik al af heb.

 
Ik schat dat het bijna voor 3/4 af is, dus mits wat inzet moet ik het toch af krijgen....
 
Het hoort eigenlijk bij nog 2 andere kaders die ik al afheb en die in ons huisje aan zee hangen.
 
 
 
Namelijk deze 2, het zijn altijd gele en witte bloemen in een blauwe vaas.
 
Dus nummer 3 moet nu toch eens af geraken, vinden jullie ook niet?
 
Ook is er nog wat op de rommelmarkt gekocht, maar dat vertel ik later.
 


15 opmerkingen:

  1. Schitterend! Waarschijnlijk heel wat werk, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn erg mooie borduurwerken. Om het mooi compleet te hebben. Is het denk ik wel zo leuk om het af te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat dat typisch is voorhandwerksters....hier van het zelfde....zoveel projecten die "bijna" klaar zijn....
    Maar allé, het regent, goed weer om eraan voort te werken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat ja van die halve projecten. Maar héél goed dat je het gaat afmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi word dat zeg... ik moet ook nog steeds aan mijn borduurwerkje beginnen ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is heel herkenbaar, wij lopen over van enthousiasme en zijn dan met meerdere werkjes bezig. Zou het ook afmaken, is niet meer zo heel erg veel. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Overal hetzelfde denk ik dat er projectjes onafgewerkt blijven liggen. Effe doorbijten en dan heb je een mooi setje. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn prachtig Rita, dus die derde moet ook nog even af hoor. Maar dat gaat zeker lukken
    groetjes Jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een oud project opnieuw ter hand genomen, dat klinkt bekend! ;-)
    Je hoef er niet eens zo heel veel meer aan te borduren toch? Nog even de schouders er onder en hij kan in een mooi lijstje bij de andere twee hangen. Leuk zo'n trio!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is al aardig op weg om af te komen dat gaat je zeker lukken , het is een mooie bloemen serie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja, dat hebben we allemaal, van die onafgemaakte projecten. Bij mij liggen er ook de nodige. Soms is er moed voor nodig om er weer eens eentje op te pakken, haha.
    Groetjes en een fijne zondag.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rita, je zal het wel afkrijgen, je hebt al zo veel af gekregen dus kan er dit ook nog bij. Leg het nu straks niet te ver aan de kant, zodat je het blijft zien.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, narcissen, dat zijn voorjaarsbloemen. Je hebt dus nog even tijd, toch?
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dit kom mij zo bekent voor, ik denk dat ik ook nog een paar liggen heb
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen