maandag 19 augustus 2013

Rommelmarktvondsten

Zoals ik gezegd had, hier het verslag van de rommelmarktvondsten.
 
Samen met Daniëlle (Danjels poppenblog) en mijn en haar hubbie hebben we de rommelmarkt in De Panne en in Izenberghe afgelopen.
 
In De Panne vond ik dit.
 
 
Een mooi strandstoeltje voor de poppen voor 2 euro!
De stof is redelijk vuil, ik ga proberen om ze wat te wassen en proper te krijgen en anders maak ik er nieuwe stof rond.
 
In Izenberghe kochten we wol voor 5 euro die we weer eerlijk verdeelden :) zoals het hoort.
 
Dit is mijn deel.
 
 
3 strengen rode katoen en 1 bolletje glanzende draad, het zal wel weer van pas komen.
 
Een update van het borduurwerk en de kousen volgt nog.
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Dat stoeltje is leuheuk ! Kan je pop lekker luieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een mooi stoeltje voor je poppen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave vondsten doe jij toch elke keer, wauw!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spullen heb je gevonden!! Heerlijk he, over de rommelmarkten lopen. Ik ben zaterdag ook even bij 1 geweest, heb ook wat spulletjes gekocht!! Dat volgt ook nog in een blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat heerlijk om elke keer weer rommelmarkten te bezoeken.
    En dat je man dat ook leuk vindt om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmm, waar heb ik die spulletjes nog gezien?
    Tof hé. We hebben ons weer goed geamuseerd. Ik heb er weer van genoten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen