zaterdag 24 augustus 2013

Sokken zijn af en nog wat.

Heb nog wat gepruld aan de naaimachine gisteren en dit heb ik gemaakt.
Nog een zakdoekhoesje gefabriceerd, er liggen er nog zeker 5 klaar geknipt om te maken :)
 

 
Dan een telefoonhoesje met lint gepimpt (van een bepaalde bank ooit gekregen (hihi) herkennen jullie het kleurtje???)
 
 
De sokken zijn af! Joepie! Hubbie heeft weer lekker warme voeten!
 
 
En maar meteen een volgend paar begonnen (hij heeft nu 3 paar zeker niet genoeg voor de winter door te komen dus)

 
Gisteravond nog snel een sleutelhanger gemaakt naar dit voorbeeldje uit de laatste "simply breien"

 
Leen zag het graag, dus snel eentje gemaakt en ze heeft het vandaag al meegenomen.

 
Het was snel af, er zullen er nog wel volgen denk ik (als tussendoortje).
 
 

12 opmerkingen:

  1. je bent zo ijverig ....en dat huisje is schattig, fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke dingetjes allemaal!! dat huisje is zooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent ook niet te stuiten, Rita! Sokken af? Nieuw paar op de pennen..., hahahahaha..
    De huisjes vind ik heel lief om te zien. Dat simpel toch soms zo mooi kan zijn hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie hoesjes.De sokken zijn mooi op tijd af, fijn voor je man.
    Leuk huisje ook. Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw , mooie dingen weer zeg ! En die huisjes ... Te lief ! Je hubbie zal wel heppie zijn met zijn warme voeten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke handwerkjes heb je weer gemaakt, Rita. Slaap jij weleens? :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De sokken voor Jos zijn mooi hé. Die gaat daar weer geniet van hebben. En de volgende staan al weer op. Precies ook een mooie kleur. En eindelijk de naaimachine nog eens gebruikt. Die zal content zijn, want die dacht dat hij naar de afdeling verwaarloosde machines moest verhuizen... ;-)
    Nog een fijne zondag
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik kom ook weer op dreef met mijn sokken. Dank je wel dat je mijn hulplijn wilt zijn!
    En wat een leuke sleutelhangers!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer lekker gefröbeld.
    Ik gebruik mijn zakdoekhoesje (die ik van jou heb gehad) nog steeds met veel plezier.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. neem even een kijkje op mijn blog.... ik stel je daar aan iemand voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bezig bijtje! :-) en allemaal leuke spulletjes. en hé, ik heb NIET gehaakt vandaag, flink hé ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw huisje ziet er goed uit, alleen wat bol. Heb je het misschien opgevuld? Ik heb daar ook over gedacht, maar het toch maar niet gedaan. Net als jij ga ik het ook wat kleiner proberen, dat is een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen