vrijdag 2 augustus 2013

Superpost ontvangen en weer thuis

Gisteren zijn we na 16 dagen vakantie weer thuisgekomen.
Met spijt in het hart werd er ingepakt.
 
 
Ook hippie en de pop die ik van Daniëlle kreeg moesten mee en werden ingepakt.

 
Misschien kunnen jullie me mee helpen zoeken naar een naam voor de pop?
Iemand een voorstel???? Altijd welkom!
 
Bij thuiskomst lag er een hoop post te wachten, vooral rekeningen natuurlijk :)
maar ook 2 SUPERLEUKE brieven voor mij
 
Deze kwam van Maren (Hoemmelke)

 
En deze kwam van Marjan (muziek en meer)
 
 
Met een keileuke zelfgemaakte  envelop met muziek erop (heel toepasselijk hoor)
 
En wat zat erin?
 
Marjan stuurde me een hele mooie kaart.
 
 
Een beschermengelkaart

 
die me beschermt tegen saaiheid en een slecht humeur!
Bedankt Marjan!

 
Met dit tekstje erop

 
En deze leuke slippersleutelhanger !  Die krijgt ergens een leuk plaatsje, nog even nadenken waar, ik laat het jullie weten.
 
Dan de envelop van Maren.
Hebben jullie bij haar het verhaal van de kaboutertjes gevolgd?
Ik wel en ik had gezegd dat ze ze mocht doorsturen als ze goed konden werken :)
 
Dus....
 
 
kreeg ik nog een hele leuke kaart met deze tekst en een pakje erin.

 
Ze stuurt me de kabouters door maar kan niks beloven, ze heeft haar best gedaan om ze op te voeden.

 
TADA !  3 keileuke kaboutermagneetjes!!
Ze hangen al op mijn frigo te pronken Maren, heel fel bedankt!
 
Nog een update van mijn werkje.
 
 
Het komt goed, in deze kleurtjes wil ik nog wel wat borduren.
Misschien in een letterbak???  Of zo????
 
De rest vertel ik morgen.
 
 
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Tsja, aan alles komt een eind, ook aan de leuke dingen. Maar als je goed om je heen kijkt, ontdek je onmiddellijk weer andere leuke dingen, zoals deze leuke post en je mooie borduurwerk en natuurlijk de poppen die weer tevoorschijn komen ;-)
    Zoek je nog een naam voor de Tildapop? Die heet toch gewoon Tante Lucile, kortweg Tante Luus? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat leuk als je thuis komt dat er niet alleen rekeningen liggen , maar deze leuke post. Je borduur lapje is goed gevorderd en is ooo zo mooi.
    Als die kabouters goed hun werk doen, stuur ze daar maar eens door naar Heist.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom thuis!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom thuis meidje . Kan me goed voorstellen dat je met tegenzin naar huis ging . Maar wat een fijne post lag daar , heerlijk !
    Ik vind de naam die Angelique heeft bedacht , erg leuk voor je tilda pop .
    Mooi borduurwerkje , hou ervan . Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom thuis Rita, leuk dat je m'n post hebt ontvangen ;-)
    Een naam voor je Tilda pop?
    Misschien een mix van de letters, dan zou het kunnen worden: Dilat of Datli.
    Of je vernoemt haar naar Daniëlle: Delle of Dani.
    Hoe dan ook, je hebt er een prachtige pop bij en daarnaast nog een grote oogst van al die mooie markten die jullie hebben bekeken, dat wordt nog lekker nagenieten!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terug van vakantie,
    is altijd even wennen.
    Is 'taffie' niet een leuke naam voor de pop ?
    Vind het echt bij haar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom thuis, aan alle mooie liedjes komt een einde.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, heel leuk van Maren! En met de andere post erbij maakt dat het thuiskomen toch wel weer leuk, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag gedaan Rita! Ik ben nu juist terug van even weggeweest!!!!
    Groetjes
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Das wel een mooie verrassing als je thuis komt hé die briefomslagen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen