donderdag 22 augustus 2013

Vervolg

Het handwerken verloopt in een iets lager tempo omdat ik weer aan het werk ben, maar zonder kan ik niet want dat is mijn grote ontspanning na een dagje werken, ook onder de middag zitten we met een paar collega's samen te handwerken.
 
Even een update.
 
Mijn borduurtje vordert langzaam maar zeker, maar nu de eerstvolgende dagen niet, want ik ga pas volgende week opnieuw werken en doe dit in mijn middagpauze.
Zo was het.
 
 
En zo is het nu.

 
De 2e sok vordert ook, de voet is al een flink stuk opgeschoten.

 
Dit is het laatste boek dat ik gelezen heb, helemaal niet slecht, maar ook niet waauw!
 
De perfecte buren van Sean Doolittle.

 
Vandaag nog wat werken in de tuin en misschien nog wat poetsen (deed ik gisteren ook al).
Voor ik terug ga werken zou ik graag nog wat dingen afwerken zoals mijn geborduurd hart afwerken, ook mijn ander borduurtje en de hippie natuurlijk!
Moet ik nog doorgaan????
 
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. hihihi, zo herkenbaar dat willen afwerken!!!
    Amai uw borduurtje wordt echt schoon! Wel tof dat jullie in de middagpauzes samen handwerken... dat zou hier ook nog wel leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even opnieuw, want er zat een fout in :-)

    Wat leuk dat jullie tijdens de pauzes op het werk samen creatief bezig zijn, dat stimuleert extra denk ik. Je borduurwerk wordt steeds mooier, je stiksteekjes maken er wat moois van (en dat zegt een nietstiksteekjesfan hihi).
    Die sok.... iedere keer als ik foto's van sokken zie, krijg ik weer zin in sokken breien. Misschien moet ik toch maar eens op zoek naar een lekker 'wolletje'.
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het breien staat bij mij nog steeds op een laag pitje. Bij u vlot het precies wel. En het borduur werkje zal langzaam maar zeker af geraken. Kan het mooi in het peperkoekehuisje hangen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jajaja, we willen zoveel hè...
    Maar je doet ook veel! Tjonge, in je lunchpauze nog handwerken.. geweldig toch? Leuk om collega's te hebben die je passie delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat je op je werk met je collega's in de pauze kan handwerken. ik moet ook altijd een handwerkje vast hebben dat werkt echt ontspannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien hoe alles toch vooruitgang boekt.
    Het komt allemaal wel een keertje af, dat is zeker!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen