zaterdag 7 december 2013

Bungelkoe en adventssjaal

Op verzoek voor Leen haar zus heb ik een bungelkoetje gemaakt naar het voorbeeld van Christel Krukkert.  De bedoeling was om het te gebruiken als speenkoord maar het is te groot en te zwaar daarvoor blijkt, dus mag het op de kamer pronken en maak ik alleen het hoofd opnieuw voor een speenkoord.
 
 
Leuk bungeltje niet?

 
Leen vond ze in elk geval geslaagd, benieuwd wat haar zus ervan vindt....

 
Enuiteindelijk toch maar gezwicht voor de adventssjaal.
Dag 1 is klaar.
 
 


20 opmerkingen:

  1. lief koetje zou mij ook wel passen :)
    Die adventssjaal heb ik al een eerder langs zien komen wat is daar het idee van ?? elke dag een stukje haken / breien ??
    ik vind het een heel leuk idee !!
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk koetje! die past zeker mooi tussen al je beren en poppen.
    Dank nog voor de mail met de link naar de adventskalender van Drops!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het koetje is geweldig hoor! enne...die sjaal...ik twijfel nog..lijkt me zo veel werk, en ik heb eigenlijk al zo veel breiwerken liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje dat koetje, kan me niet voorstellen dat de zus hem niet leuk vindt. Fijn weekend en succes met de adventsjaal, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig koetje, maar volgens mij is het origineel van Annemarie Arts, of vergis ik mij nu?
    De adventsjaal is ook echt wat voor jou, ja, kunn
    en die breipennen weer fijn tikken ;-)
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke koe zeg.Voor speenkoord idd wat groot maar lekker zijn beentjes te laten bungelen aan de kast of tafel rand is het een poepie
    Maar adventssjaal? Weer iets nieuws geleerd dat kende ik nog niet, Maar ziet er wel leuk uit

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leukerd die koe met z'n bungelbenen (geen bungel-uiers?) een advenssjaal kende ik nog niet. Wel de advenstekalender waar je elke dag een chocolaatje uit kunt snoepen. Moet je nu elke dag een stukje breien en met kerst doe je hem om?

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die koe is leuk hé. Inderdaad een beetje zwaar om aan de tut te hangen, maar leuk als versiering in de kinderkamer..
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de koe prachtig!
    Mooi, die adventssjaal, ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar waag me er zelf niet aan.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gezelligerd die koe met zijn bungelbeentjes , de kerstadventsjaal wordt ook mooi en het brei zo leuk iedere keer een ander steekje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rita , wat ben je toch een creatief persoontje , ik snap niet dat je met Zoveel dingen tegelijk bezig kan zijn en ze nog allemaal af krijgt ook !! :-)
    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waar haal je toch al die tijd vandaan? Alweer iets nieuws. Erg leuk zijn ze die beesten van Kristel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf zo'n bungelkoetje...
    Enne welkom bij de breiclub van de adventsjaal!
    Leuk om te doen hè...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig bungelkoetje!
    Prachtig begin al van je sjaal.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige bungelkoe. BEn heel benieuwd naar het vervolg van de sjaal. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het koetje ziet er leuk uiten de sjaal woooow zeg heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen