dinsdag 3 december 2013

Dinsdag poppendag! Joepie!

Het is weer onze wekelijkse dag met speciale aandacht voor de poppen!
Maar ik ben niet alleen, nee hoor, we hebben alweer een nieuwkomer erbij!
Welkom aan Haakjuffie, zij gaat vanaf nu ook meedoen schreef ze me.
Dan mag ik deze week Joke niet vergeten, deed ik vorige week dus wel, sorry Joke!
Ook Danjel zal vast weer van de  partij zijn!
En Marjolein is ondertussen ook al flink poppenverslaafd heb ik gemerkt.
Zou Pippie Langkous van Akkelien afgeraakt zijn?  Ik ben benieuwd!
Ook Jolanda zal vast weer iets in petto hebben, zij doet trouwens een give away!
Of Hannie nog iets nieuws heeft valt nog af te wachten.
 
En ga zeker eens kijken bij Wieke wie er deze week in de kijker staat bij "homemade by" altijd weer de moeite om al die handwerkjes van iedereen te bekijken.
 
En dan nu het GROTE NIEUWS!!
 
Je zal het niet geloven, ik kan het zelf bijna niet geloven, maar mijn hippie is dus helemaal afgeraakt!
 
Dan heb ik ze toch ook maar een naam gegeven "Vrolijke Vanessa"
Hoe ik op die naam kom??
Nou Vanessa is gewoon een vrolijke meid, je zal het zelf kunnen vaststellen op de foto's en de naam Vanessa betekent eigenlijk "vlinder" en Vanessa houdt nu eenmaal van vlinders en van bloemen, dat merk je al aan haar kleding :-)
 
Mag ik je dan nu aan haar voorstellen?
Hier komt ze!
 
 
Even poseren bij het uiltje omdat ze weet dat Haakjuffie (haar toekomstige poppenmama) heel veel van uiltjes houdt en zijzelf ook.

 
Dan wil ze op de foto met haar vriendjes die ze spijtig genoeg binnenkort moet achterlaten, hier dus even op de bank met Fladder en Lily.

 
Ook met Nona is ze beste maatjes, kijk hoe lief ze tegen haar aanleunt, is het geen schatje?

 
Dan wou ze per sé nog buiten wat foto's maken in het zonnetje.

 
Effe op de stoel wat uitpuffen, toch best wel vermoeiend hoor, een fotoshoot doen!

 
Ook hier moet ze weer de stoere meid spelen, hoog in de bloempot bij de vlinder, ze vindt het trouwens een hele ware spreuk.

 
Dan nog eentje bij mijn zelfgemaakte appeltjes, ze poseert of ze het al jaaaaren doet zo met haar jasje op haar ene arm!

 
Nog even Fladder zijn leuke zeteltje testen.

 
En dan wou ze zeker nog een close-up van haar nieuwe paarse (niet goed te zien het lijkt blauw) schoentjes.
 
Ziezo, nu hebben jullie kennis gemaakt met Vanessa, benieuwd wat jullie van haar vinden!
Ik vind het in elk geval een toffe meid!
 
Nog een fijne dag!
 


12 opmerkingen:

  1. Ze is leuk! En ook die verschillende kleuren haren! Doet het goed! Lief popje.
    Gr H@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Hoe fijn afgewerkt allemaal. Dat je daar het geduld voor hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dame, deze vrolijke Vanessa! Mooi gedaan, Rita, prachtige details en dat kapsel is fantastisch!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad is Vanessa een vrolijke, toffe meid, eu...hippie.
    die gaat leven in de brouwerij brengen ginder bij haakjuffie.
    Dat zorgt weer voor mooie verhalen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooooooooooooooooh, ik ben zwaar verliefd!!!!
    We kunnen niet wachten tot Vanessa hier komt wonen, ze is zoo leuk.
    Helemaal zoals ik het in mijn hoofd had, je bent geweldig!
    Dank je wel voor dit prachtige meisje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanessa is echt een vrolijkert wat leuk dat ze naar Haakjuffie gaat, Daar gaat ze vast leven inde brouwerij brengen, Dat wordt super leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap gedaan, ze is echt een heel vrolijke en echt hippe kleurtjes, tof.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, wat een prachtig vrolijk meisje! Helemaal leuk Rita!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk geworden, wat een lief, vrolijk snoetje!! en zo'n mooie outfit. Hier gaat haakjuffie heel erg blij en vrolijk van worden!!
    leuk, leuk, leuk!

    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ahhh wat is ze leuk geworden echt een heel blij snoetje en haar kleertjes en vooral haar schoentjes zijn superleuk gemaakt......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is ze mooi!!! en zo geweldig hip en modieus en trendsettend met dat blauwe haar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vanessa is heel mooi maar ziet er een deugnietje uit en ze poseert of ze al jaren poseert groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen