vrijdag 13 december 2013

Een beetje kerstsfeer

Een beetje kerstsfeer is hier al in huis, de rest volgt morgen, ik had foto's gemaakt maar ze zijn echt niet goed gelukt.
 
Hier volgt dus al een sfeerhoekje.
 
 
Al jaren zet ik geen grote boom meer maar deze kleinere in porcelein die ik zelf beschilderde en waar lichtjes inzitten.

 
Daarnaast mijn kransen van vorig jaar met mijn boompje van gehaakte doekjes bij de fotocollage van mijn ouders.

 
Dit is in de veranda waar we eigenlijk het ganse jaar door bijna wonen.

 
Mijn plan om nog wat kerstversieringen bij te maken is gestart, het eerste uiltje is al klaar en er gaat zeker nog wat volgen als ik nog gaatjes vind :-)

 
Mijn adventssjaal vordert stilletjes, ik moet opletten met mijn schouder om ze niet weer te overbelasten met veel breien en bovendien wordt er tussenin nog aan andere projecten gewerkt zoals kerstversiering en de poppen.
 


15 opmerkingen:

  1. Wat is je kerst-uil leuk! Prachtig, die adventssjaal!
    En wat is je huis al sfeervol! Ik moet nog beginnen....
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, je bent al behoorlijk in de kerstsfeer!
    Zo'n kerstuiltje is erg leuk...
    Rustig aan met breien hoor, het loopt niet weg.
    Je moet jezelf goed in acht nemen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit bij jullie. De kerstsjaal heb ik vorig jaar gebreid en was met pasen af, dus je hebt nog genoeg tijd ! Dit jaar begin ik er niet aan. Genoeg andere dingen.
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig ziet het er uit, hier nog niets aan kerstversiering gedaan maar het begint te kriebelen als ik jouw foto's zie. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er knus, kerstig en gezellig uit bij je in huis! Wat een leuke dingen heb je. Mooi dat zelfgeschilderde kerstboompje. Je nieuwe uiltje kleurt ook mooi bij de andere versieringen. En ach, als je sjaal later af is dan gepland, dan geeft dat toch niks, niemand weet dat het een adventsjaal is (behalve wij, en wij zullen het niet verder vertellen ;-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat ziet er toch al heel gezellig uit zo.
    En je sjaal wordt ook al zo mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kerstsfeer zit er al helemaal in. Wees voorzichtig met teveel te breien!!! Verzorg de schouder goed.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gezellig hoor Rita en je kerstuiltje is een schatje......
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je aardig wat spulletjes bij elkaar verzamelt.
    En inderdaad naar je lichaam luisteren, (zal ik ook doen)
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gezellig ziet het er uit!! je uiltje is erg leuk en de sjaal wordt prachtig, inderdaad goed oppassen dat je schouder niet overbelast. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, er zijn zo veel leuke dingen om te haken en breien..

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet gezellig uit en wat een lief uiltje.

    Groetjes en fijn weekend, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel wat werk gehad, maar het ziet er gezellig uit.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. it is going to look a lot like xmas.. haha de reklame die je nu om de haverklap hoort.. en het is bij jou dus ook al zover!!!
    leuk en gezellig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er gezellig uit zeg! Succes met breien, wel voorzichtig doen hè ;-)
    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woooooow je kerstversiering is magnifiek het uiltje en de sjaal zijn ook heel mooi Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen