donderdag 19 december 2013

Even rustigaan

Vanaf nu zal er even niet meer elke dag een blogje komen, voor hoelang weet ik niet, maar ik heb gezondheidsproblemen momenteel, moet echt wat gas terugnemen op alle gebied.
Als je lichaam wat sputtert, moet je er iets aan doen.
De medicatie moet nu zijn werk doen en we hopen dat het beter wordt.
 
Maar genoeg daarover nu, ik wil dat het beter wordt en dat zal ook wel, het moet gewoon!
 
Dan nu even de stand van zaken.
 
Dinsdag kreeg ik hele leuke post.
 
 
Deze envelop kreeg ik toe uit Nederland.

 
En deze prachtige zelfgemaakte kaart zat erin.

 
Van Jokie de Beer dus.  Bedankt Joke!

 
Mijn adventssjaal vordert langzaam maar zeker, ik ben bezig met dag 7.
Hij wordt vast en zeker afgemaakt, maar niet tegen Kerstmis, dat staat vast, we zien wel, maar ik houd jullie op de hoogte.

 
Deze kabouter kennen jullie misschien nog wel.  De beschrijving vindt je bij mijn tutorials.
Dit is al de derde die ik maakte om cadeau te doen, de vorige vergat ik te fotograferen :-)
Ook deze wordt weggegeven en er worden er nog een paar gemaakt.
 
Denk nu niet dat ik jullie verwaarloos, maar misschien zal ik de komende tijd niet meer elke dag op alle blogs komen kijken tot het beter gaat, maar jullie zitten wel in mijn hart.
 


24 opmerkingen:

  1. Veel beterschap gewenst! Ik hoop dat jouw gezondheid snel weer als vanouds is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Rita, wat vervelend voor je. Heel hartelijk beterschap gewenst en ik denk aan je!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar voor je dat je in de lappenmand zit. Doe maar lekker rustig aan, neem je tijd om te genezen en luister naar je lichaam.
    Natuurlijk ga ik je dagelijkse blogjes missen, maar daar kan ik wel aan wennen hoor, het gaat er nu om dat het met jóu beter gaat.
    Hele fijne feestdagen toegewenst en een mooi en creatief 2014 in goede gezondheid.
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dagelijks blogje is leuk, maar een gezond lichaam is veel belangrijker. Verzorg je goed lieve schattebol en doe het maar rustig aan. Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Rita, de gezondheid komt op de allereerste plek dus goed voor jezelf zorgen hoor en wij wachten wel op je. Gewoon lekker bloggen als je er zelf aan toe bent.
    Heel veel beterschap, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Rita, dat is echt niet tof om te horen. Verzorg je maar heel goed en geef alles de tijd die het nodig heeft.
    Groetjes en dikke knuffel
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe rustig aan hoor Lieve Rita, Ik blog ook niet elke dag,
    En ook jij zit in ons hart dus geniet van de feestdagen en als je het aan kunt kom je weer even lekker langs
    Liefs. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rustig aan hoor, even wat gas terug. Beterschap (zei ze met een zakdoek onder haar neus...)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hee lieverd, heel veel beterschap <3
    Denk aan jezelf, dat is het belangrijkste ! Bloggen komt vanzelf wel weer... zit ook te denken om even een time out te nemen... xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ojee, dat klinkt best ernstig. Heel veel sterkte en beterschap!
    Bloggen is een hobby, geen verplichting, hoor. Ik denk aan je en duim voor je dat je weer snel hersteld bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is helemaal niet erg hoor rita! Je moet goed op jezelf passen. Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je gezondheid gaat boven alles, we hopen dat het weer vlug in orde komt. Veel beterschap.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je doet er heel goed aan even gas terug te nemen, je bent altijd zo ijverig , nu maar alle energie gebruiken om goed beter te worden!
    ♥ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beterschap Rita ! En elke dag een blogje ? Mij lukt het niet.
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elke dag een blogje hoeft ook niet hoor rust maar lekker uit sterkte en beterschap
    Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Doe lekker rustig aan, Rita, neem de tijd om te herstellen. Ik wens je in ieder geval beterschap, sterkte en hopelijk toch hele fijne feestdagen.
    Liefs,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap, doe rustig aan. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Fijne feestdagen en tot in het nieuwe jaar. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je gezondheid gaat voor Rita, neem de tijd. Fijne dagen en vooral beterschap. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Rita, ik schrik daar van...
    Luister asjeblieft goed naar de signalen van je lichaam, gezondheid is een groot goed!
    Neem de tijd voor jezelf en doe rustig aan met bloggen...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Luister maar naar je lichaam, Rita. Al zal dat niet meevallen. Heel veel sterkte en beterschap.
    En vast hele fijne dagen toegewenst.

    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kaart sjaal en kabouter zijn prachtig Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hartelijk dank voor det kaboutertje.
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Rita, van harte beterschap!! We weten dat je ons niet verwaarloosd hoor, daarvoor heb je een veel te groot bloglandhart. Hopelijk ben je gauw weer beter! Dikke knuffel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte beterschap Rita en nog fijne feestdagen voor jou en je familie !

    BeantwoordenVerwijderen