zaterdag 14 december 2013

Nog wat kerstsfeer, poezen en een uiltje

 
Het vervolg van de kerstsfeer is gebeurd.
Hier heb ik de schouw versierd.
 
 
En dan nog de salontafel.

 
Let op Blackie die in zijn mandje ervoor ligt.  Hij is de zoon van Tijger.
Zal ik jullie dan meteen aan de andere poezen voorstellen?

 
Dit is Junior, zusje van Blackie en dochter van Tijger.


 
En dit is Tijger, de mama die als verloren poesje toekwam lang geleden.

 
Vervolgens Garfield die 1,5 jaar geleden ook verloren en uitgehongerd toekwam.
 
 
En dit is mijn tweede uiltje in kerstsfeer.
 
Leuk koppeltje, niet?
 


14 opmerkingen:

  1. Nou Rita wat een gezelligheid. En wat heb je veel katten, heerlijk al die slaapkoppen hahah. Ik heb zelf maar 1 kat maar ook zo gezellig hoor.
    groetjs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt er wel werk van gemaakt, ik zelf ben hier in wat gemak zuchtig ,heb altijd in mijn achter hooft moet ook allemaal weer opgeruimd, maar het staat wel heeeeel gezellig denk dat ik ook maar aan de slag ga gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig bij je in huis, niet alleen door al die mooie kerstversieringen maar ook door die lieve katten, gezellig dat gespin. Fijn weekend
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve poezenschatjes hebben jij en je man. Je had op mijn blog al eens geschreven over Garfiels, leuk om hem nu in het "echt" te zien. Hij lijkt idd op Midas. En zo te zien zijn de uitgehongerde dagen gelukkig voorbij. Wat fijn dat Tijger en Garfield een goed thuis bij jou hebben gevonden. Ze zien er heel tevreden uit.
    Groetjes en fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Duidelijk poezenvriendjes die lekker op hun gemak zijn bij jullie, fijn! Fijne kerstsfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige kattenfamilie hebben jullie. We hebben ook jaren katten gehad. En wat al een kerstsfeer ! Ik heb er nog niets aan gedaan.
    Fijne zondag, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kerstsfeer zit er al goed in bij jullie. Gezellig. En van die gezelligheid profiteren de poezen mee in huis.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent al helemaal in de kerstsfeer hoor Rita!
    Ik heb hier nog niets staan...
    En wat vreselijk leuk om je poezen te zien en voorgesteld te krijgen. Ik ben helemaal dol op die beestjes.... Wat zien ze er heerlijk gezond uit!

    Fijne zondag, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstuiltjes! Pas maar op dat de poezen er niet mee aan de haal gaan!gr.frouwien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent (bijna) helemaal klaar voor de kerst. Laten de katten de versieringen met rust?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. als die katten er nu maar af blijven ziet er allemaal mooi uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ge hebt je best gedaan met de kerstversiering heel mooi en de uiltjes ook,de poezen profiteren al van de kerstfeer Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey,Rita!
    Je weet dat kipjes mijn lievelings diertjes zijn he?
    Wel mijn mama heeft een kippen kerstboom gemaakt en ook met de uiltjes erbij!
    Zo blijft het orgineel.

    xx Lorena

    BeantwoordenVerwijderen