maandag 2 december 2013

Sinterklaas kapoentje leg wat in mijn schoentje

Oh, wat hebben ze gezongen gisteravond!  Het leek maar niet op te houden!
En braaf dat ze gisteren geweest zijn, gewoon supervoorbeeldige poppen waren het!
Achter mijn rug hadden ze stiekem nog wat klaargezet en toen ik een opmerking maakte zeiden ze dat het voor sint en de pieten was, die moeten uiteindelijk toch hard werken om alles tijdig bij de kinderen en poppen te krijgen, dus moeten ze op tijd gezond eten!
 
 
 Uiteindelijk zijn ze dan in hun bedje beland vol verwachting om de volgende morgen wat in hun schoentjes te vinden!
En kijk wat er allemaal stond!
 
 
 
Een lekker warme sjaal en botjes voor Fladder.

 
Warme slofjes en een hoedje voor meneer Wolmuis.

 
Een nieuwe bolero en bijpassende uggs voor Lily.

 

 
Snoepjes voor iedereen!

 
Lekkere chocolade, hmmm dat lusten ze allemaal wel!

 
En nog andere snoepjes, hun geluk kon niet op!
Nona begon al te panikeren.... en ik????

 
Oh, hier ligt nog een prachtige zijden sjaal en rode bloemenschoentjes Nona!
Die zijn vast voor jou bedoeld!
 
En iedereen ging zijn spullen passen.
 
 
Kijk de fiere Willy Wolmuis!  Is hij niet chique met zijn hoedje en sloefjes?

 
Fladder en Nona zijn ook al beste vriendjes, kijk hoe trots ze hun warme nieuwe aanwinsten showen!

 
En dan ons grote showbeest Lily met haar nieuwe uggs met bont!

 
Met supermooie bijpassende bolero natuurlijk, zoals het hoort voor een dame!
 
Dankjewel Sint en Pieten, we gaan lekker warm hebben en iedereen heeft warme voetjes nu!
De knutselpieten hebben maar wat goed hun best gedaan om dit allemaal klaar te krijgen voor mijn kroost!
Zouden ze dan toch braaf geweest zijn????
Ik mag in elk geval mee genieten van de snoepjes hebben ze beloofd :-)
 
Ga ook eens kijken bij de borduurvrouw naar de maandelijkse updates van de letterbakken.
Er is beslist om niet te stoppen in januari , maar omwille van het succes en omdat er verschillende letterbakken nog niet afgeraakt zijn, wordt het project verlengd tot en met juni volgend jaar.
 
En vergeet niet, morgen is het poppendag!!
Zou Hippie klaargeraakt zijn of niet???
Afwachten!!
 
 


13 opmerkingen:

  1. O, wat een verwennerij! Super gedaan door die lieve Sint!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creaties hebben de Sint en Pieten gebracht! Gelukkig bestaan er hulppieten om al dat moois te maken ;-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die Sint gul geweest voor de poppen. Die zullen dan toch braaf geweest zijn. En de poppen die kunnen er ook weer tegen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh, wat een heerlijk poppenblogje!
    Ik heb genoten en wat geniet Fladder toch bij jou, heerlijk!

    Morgen poppendag, en........... ik doe mee.... verhaaltje heb ik al klaar xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat zijn ze verwend daar allemaal. super mooi allemaal
    gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat zijn ze allemaal verwend met prachtige warme spulletjes! Die hoeven voorlopig echt niet meer te zeuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zullen nu wel eventjes stil zijn , wat heb je ze weer verwend.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou wat een mooie leuke gezellige verwennerij !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een super Pieten, die kunnen ook al breien en ze weten precies wat de dames mooi vinden. Hopelijk zijn ze nu tevreden?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga ook mijn schoen zetten, dan krijg ik ook vast zulke mooie handwerkjes er in. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat vertel je toch altijd leuk over je poppen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Héhé de Sint heeft de poppen goed verwend daaaaaag Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen