zaterdag 28 december 2013

Sokken en kabouter

Heel veel wordt er nog steeds niet gepresteerd.  Ik ben nog altijd heel snel moe en kan me moeilijk concentreren.  Een boek lezen lukt momenteel niet meer terwijl ik mijn leven lang al niet zonder boeken kan.  Maar eenvoudig handwerk gaat nog wel, maar op een heel laag tempo.
 
Ondertussen zijn de sokken van hubbie toch afgeraakt.
 
 
Die heeft alweer een dag meer warme voetjes :-)

 
En er is nog 1 kabouter bijgekomen om weg te geven.
Eigenlijk moet ik er nog minstens 2 maken, maar of dat zal lukken valt nog af te wachten.
Ik geef ze dit jaar aan de buren in plaats van een kerstkaart, of dat was toch tenminste de bedoeling.
In de kleur van de rechtse kabouter ben ik terug een paar sokken begonnen voor hubbie, dat is iets waar je niet al teveel moet bij nadenken.
De adventssjaal ben ik nog steeds bezig met dag 8.
 
 
@[174685996023832:274:Onze Prachtige Wereld]
 
En dit stuurde mijn zus me door, ze vond het op internet en vond het grappig om misschien op de blog te zetten.
Mijn man vindt het alvast niet te lastig om mee te winkelen!


13 opmerkingen:

  1. Rustig verder breien, Rita!
    Goed weekend verder.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je evengoed nog behoorlijk wat hebt gedaan. Rustig aan, heel veel sterkte wederom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustig aan maar!
    die sjaal komt echt wel af, en ik raad je aan je daarbij niet te haasten en dag 10 over te slaan, ik ben zelf nu bij dag 23 en dus bijna klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent nog best lekker bezig met handwerken, probeer er van te genieten wat je kunt doen. Valt niet mee weet ik uit ervaring, maar iedere dag een draadje maakt een.... enz. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook op een trager tempo geraakt je werkje af. Doe maar rustig aan. xxx
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je bent nog veel vlugger klaar dan ikke, neem je rust maar.
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pas maar goed op jezelf, lekker rustig aan doen. Hopelijk voel je je gauw wat beter! Leuk hoor die kabouters, en je hubbie is vast blij met z'n mooie sokken.

    lieve groet jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toch nog klaar gekregen , wel rustig aan blijven doen he dat is wel zo goed voor je
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt groot gelijk dat je naar je lichaam luistert! Ondertussen heb je evengoed weer een paar sokken af. En ach, als niet alle kabouters af zijn, dan maar niet hé, zo hebben de buren nog wat te goed voor de volgende kerst ;-)
    Zachtjes aan en beterschap.
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Rita , je hubbie heeft tenminste ook weer lekkere warme voeten !
    Tja, het is balen als je lichaam niet meer doet wat jij wil, maar zolang we nog kunnen genieten van een beetje handwerk is er hoop :-)
    liefs en veel sterkte , Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal gelijk hoor, rustig aan dat zal je herstel alleen maar ten goede komen. Grappig bord trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wel leuk dat jou zus dingen stuurt om op je blog te zetten :-) veel beterschap hoor Rita! x

    BeantwoordenVerwijderen