vrijdag 20 december 2013

Vanessa is vertrokken

Vandaag is Vrolijke Vanessa vertrokken op een lange reis samen met Ravi, de pop van Daniëlle.
Ze zijn op weg naar Nederland en moeten dus een lange weg afleggen.
We hebben ze dan ook goed ingepakt en hopen dat de reis goed verloopt.
Met een beetje pijn in het hart, zoals elke poppenmoeder, neem ik afscheid van haar.
Maar gelukkig komt ze in een heel warm gezin terecht en dat is een geruststelling.  Ze zal daar heel goed ontvangen en verwend worden, daar ben ik zeker van.
En voor mezelf zal ik een nieuwe hippie beginnen als troost.
 
Nog een laatste foto voor ze vertrekt.
 
 
Ze is er helemaal klaar voor zegt ze.

 
En Fladder was zo lief om zijn nieuwe sjaal aan haar af te staan zodat ze toch geen kou zou vatten.
Van de andere pakjes vergat ik foto's te maken, maar die zal de ontvangster wel op haar blog zetten.
 
We zullen ze volgen en er zal wel een blogje geplaatst worden als ze toekomen vermoed ik.
 
Goede reis aan de poppen gewenst en een veilige aankomst.
 


11 opmerkingen:

  1. Gelukkig moeten onze popjes niet alleen gaan. Ze hebben elkaar nog. En ze komen zeker goed terecht, dat is weer een hele geruststelling.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, in deze gevoelige dagen voor kerst is afscheid nemen voor een poppenmoeder vast extra moeilijk!
    Maar 'loslaten hoort bij het leven' zegt men en in poppenwereld is dat dus ook zo. Gelukkig kan je haar nog volgen in blogland. En een nieuwe hippie op komst maakt het vast wat minder moeilijk voor je.
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och al weer en poppenkind dat zo vlak voor kerst het huis verlaat, wat een verdrietige situatie hier ook weer.
    Ik weet ze zullen goed terecht komen maar vind het toch altijd emotioneel hoor
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanessa is heel mooi en kou zal ze wel niet hebben zet uwe rem maar een beetje op tot als ge terug in orde bent of het wordt nog erger Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook bij jou kans op het lege-nest-syndroom dus. Wat gezellig dat ze samen reizen! En ze krijgen een heel leuk nieuw thuis!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooooooooooooh, ik kan nietw achten!!!!
    Ben toch zo verliefd op haar <3

    Morgen zie je mijn dames ... die kunnen ook niet wachten ;)
    ik laat je weten als ze er is hoor, zo ontzettend ebdankt xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rita , iik denk dat de poppen met open armen ontvangen worden ze zijn beeldschoon !!!
    Vriendlief zal er wel tegen moeten kunnen , want die zit binnenkort een tijd zonder mij, hahahaha
    Rita, kalmpjes aan met je lichaam, want ik wil nog lang van je blog genieten !!!
    knuff, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede reis Vanessa. Veel plezier bij Haakjuffie, lees ik hierboven. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze is goed aangekomen bij haakjuffie.
    groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooooooooooooooooo schattig!


    Lorena xx

    BeantwoordenVerwijderen