zondag 23 februari 2014

Vestje af, nog een dagje adventssjaal en nieuw project

Zou ik last hebben van de zon?
Je zou zeggen dat ik stilaan toch weer wat meer energie krijg na de griepaanvallen en hoestbuien.
Eindelijk zou ik zeggen!!

Maar nu goed nieuws: het vestje is af en ik ben er stiekem een beetje trots op :-)


Het kleurverloop vind ik prachtig, en Leen ook, het is echt mooie wol.


Voor- en achterkant.


Dag 14 is af , ook weer een hele mooie steek.


De totale lengte is nu ongeveer 75 cm, wordt dus een behoorlijke sjaal, nog 10 dagen te gaan....


Dan kon ik het natuurlijk niet laten om een nieuw project te starten nadat het vestje af was.
Ik had trouwens nog 3 bolletjes katoen gekocht samen met de wol van het vestje.
En daarvan ga ik dit vestje maken.


De start is gemaakt gisteravond.


Maar vandaag zal ik me maar weer concentreren op dinsdag misschien, want voor de poppendag zal ik toch ook weer iets moeten melden voor de nieuwsgierige kijkers.

Nog een fijne zondag!



15 opmerkingen:

  1. Oh, wat is het vestje schattig geworden!
    Je sjaal schiet ook al lekker op en het nieuwe vestje wordt denk ik ook super schattig :-) Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief vestje! en je sjaal groeit ondertussen ook goed!
    Veel breiplezier met je nieuwe vestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Rita en je nieuwe projectje ook.
    Je sjaal ook hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig Rita het patroon van de adventssjaal waar kan je dat vinden ?? lijkt me ook erg leuk om eens te gaan doen.
    Nou en jij op met de pop tot dinsdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoezig vestje , en het kleurverloop is idd heel erg mooi , je nieuwe projektje word vast en zeker ook weer super !!
    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat is het vestje mooi. En die kleurenverloop, prachtig. Dat geloof ik goed dat je volgende vestje al op de pennen staat.Ben benieuwd wat je uit je hoge handwerkhoed ga toveren voor dinsdag ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het moet geen moeten worden, hoor Rita. Gewoon lekker bezig zijn omdat je er lol in hebt en als het dan een keer een poppendag is zonder poppennieuws, dan overleven wij, jouw volgers, het echt wel :-)
    Als ik zie hoe productief je bent, zou ik niet zeggen dat je weinig energie hebt op het moment. Wat een mooi vestje!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig lief vest! Die andere is trouwens ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij een bezige Bij, en wat is dat mooi geworden dat vestje. die sjaal is ook een mooi kunstwerkje. En wat je nu gaat dat vind ik een heel leuk, lief vestje prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Wauw Wauw wat ziet dat er allemaal prachtig uit!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goed gewerkt.
    fijne avond nog.
    Groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap werk geleverd, mooi hoor!!!
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het vestje is heeeeeeeeel mooi heb je een moteurke dan wil ik het ook wel eens lenen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar mag je zeker en vast trots op zijn, mooi hoor! (ik mail je nog hoor! x)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. truitje is erg mooi geworden!
    en ik denk dat het vest ook erg mooi zal worden.. ben dr benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen