donderdag 3 april 2014

Paasversiering en kousen

Nu Pasen zo kortbij komt heb ik mijn paasversiering uitgehaald.
Want buiten mijn 2 nieuwe konijntjes die ik gebreid heb, heb ik ook nog wel andere dingen.


In de veranda, waar we altijd zitten.


In de living op de kast een paasboom.


Op de salontafel nog wat sfeerbrengers.


En de sokken van hubbie vorderen, de 2e sok is af tot aan de hiel.
Natuurlijk zijn er nog dingen gemaakt en lopende projecten, maar de meeste kan ik niet tonen omdat ze in de mand komen voor de geboorte van de baby.


11 opmerkingen:

  1. De sfeer voor Pasen zit er al goed in. Hier nog niks versiert. Zal er één van de dagen eens moeten aan beginnen. Nog een beetje en Hubbie heeft weer een mooi paar sokken bij.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij houd je wel van versieren ;-)
    Het ziet er gezellig uit. En ja, de baby, dat is deze maand, hé! Spannend! Misschien wordt het wel een Paaskindje?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je bent er al helemaal klaar voor zie ik, de paas kan beginnen. En wat worden de sokken weer prachtig.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie paas versiering ziet er gezellig uit en de sokken ach alweer bijna af zie ik wel
    Fijne dag
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig hoor en je gaat weer snel met je sokken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt heel wat spulletjes verzameld. Ik ben nooit zo van het versieren. Hier enkel 4 zelf gemaakte eieren, meer zal er niet komen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gezellige paassfeer bij jou in huis. je konijnen-echtpaar past er mooi tussen, ik vind ze zo leuk.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig ziet het er allemaal uit. Fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel tof! En wat een leuke deken op de bank :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou nou.. tis een vrolijke voorjaarsboel bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je paasdecoratie is prachtig heeeeeel veel werk gehad proficiat Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen