donderdag 24 april 2014

Sokken en confituur

Terwijl er gebreid wordt aan een nieuwe knuffel (en misschien de hippie) heb ik de sokken van hubbie ook afgemaakt.


Gisteren zijn ze al in gebruik genomen.
Je hoeft niet altijd voor mij sokken te maken zeggen ze dan, maar ze worden meteen aangedaan, wat wil dat zeggen????

Ook heb ik van de eerste rabarber al confituur gemaakt, van 2 kilo en ik heb er het sap van 2 sinaasappels bijgedaan en hem gemixt.


De confituur van de eerste rabarber proeft altijd wat zuurder, lekker!!!!

Tot nu toe nog altijd geen oma geworden, maar de datum is pas de 26e, dus nog even geduld.....




12 opmerkingen:

  1. Spannend hoor! Prettig dat de sokken direct gedragen worden! Ik heb nu voor het eerst een rabarberplantje in de tuin. Ben benieuwd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Let op, het eerste jaar mag je er geen rabarber van plukken of het gaat dood, je moet een jaar wachten. Spijtig dat je zo ver woont of je kreeg wat van me, wij hebben 2 grote planten die heel veel rabarber geven.

      Verwijderen
  2. Rita , wat een prachtige sokken , daar zal je hubbie zeker en vast heel blij mee zijn !!
    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sokken zijn heel mooi en die confituur ga ik ook eens proberen ik heb in de week rabarber gekregen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wacht mee af in spanning :-) lekkere confituur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn dat je man zo blij is met zijn sokken , heerlijk rabarber.....en het komt wanneer het klaar is hé ;o),
    dat wachten is ozo spannend !
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe sokken, en wacht mee. Ziet er lekkere confituur uit.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelfs met deze temperatuur de sokken nog aantrekken! Dan moet hij er wel heel blij mee zijn, haha.
    En het wordt steeds spannender.....
    Fijne dag nog, groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen sokken nodig ???? Ge ziet het wel hé, ze zijn nog maar juist af of ze zijn al aan de voeten...
    Hmmm dat ziet er weer lekkere confituur uit. Nu denk ik er nog eens aan, die perenconfituur met vanille...kei lekker.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geduld he en dat valt dan ff weer niet mee,
    mooie sokken ik vind de kleur ook erg mooi, mmm en lekker gevulde potjes nou je kunt weer even vooruit
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi de sokken zeg. En ja als gelijk worden aangetrokken dan waren ze toch welkom zullen we maar zeggen, (maar ja ze zijn ook te mooi om af te slaan he :)
    En wat ben je druk met inmaken, lekker hoor
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nu weer iets waar ik niet bedreven in ben: sokken breien maar ieder zn vak haha, o die jam lijkt me heerlijk, ik mag jammer genoeg geen suikers hebben dus ben benieuwd of ik jam zou kunnen maken zonder.. lijkt me heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen