donderdag 25 juni 2015

Cupcakes en babysokjes

Gisteravond heeft Jos 50 cupcakes gebakken om mee te nemen op familieweekend.
Vrijdagmorgen vertrekken we tot zondagavond met een aantal neven en nichten van mij op weekend in Westouter, vorig jaar waren we in Lontzen in de Ardennen.

Natuurlijk neem ik ook wat handwerkjes mee in een tas, voor als er wat vrije uurtjes moesten zijn, alhoewel er een heel programma uitgedokterd is, maar toch, zonder mijn creatieve brei- of naaiwerkjes en een boek ga ik nooit weg (herkenbaar?).


Hier alvast een voorsmaakje van de cakejes, ze zijn lekker, we hebben ze al voorgeproefd.

En dan de babysokjes.


Deze breide ik tussendoor nog maar eens om mijn voorraad op peil te houden, de kleur is weer niet echt goed weergegeven, het is turkoise met zwart.


Of er nu nog een blogje volgt denk ik niet, het zal voor na het weekend zijn met een verslagje uiteraard.


But I CAN knit and read at the same time. Knitting and long car drives were why audio books were invented. I haven't read this much in my whole life! :-)

12 opmerkingen:

  1. O Rita, wat gezellig zo'n gezamenlijk weekend!
    En zo te zien heb jij al aardig voor de inwendige mens gezorgd! Mjammie... daar kun je iedereen wel mee verleiden...
    Geniet ervan! Nu nog hopen op mooi weer en een paar tussenuurtjes voor je creatieve hobby!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammie ... lekkere gebakken cupcakes ...
    Ik zou zeggen geniet van jullie weekend ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zullen er vast als zoete koek ingaan.
    Fijn weekend met elkaar en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel fijn weekend gewenst! Heerlijk hoor, die cupcakejes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier! Het wordt in ieder geval smullen, en de rest horen we vast nog wel van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt gezellig! Veel plezier !
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof , wij waren er verleden jaar in vakantiehoeve rodeberg , amuseer jullie maar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed dat Jos zo heerlijk kan bakken, daar bof je mee! Mijn man kan maar net een eitje bakken...
    Ik hoop op heel mooi weer voor jullie en een super gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier komende dagen! Ik hoop op mooi weer voor jullie en voor jou op genoeg momentjes waarin je even lekker kunt handwerken of lezen :-)
    Maar lekker bijpraten en genieten van elkaars gezelschap is natuurlijk ook veel waard!:-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmmm die zien er lekker uit die cakejes. Spijtig dat je ze niet kan ruiken, dat zou het zijn hé.Amuseer jullie op weekend. Ik denk wel dat ze goed weer geven.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat verl cupcakes. Zien er lekker uit. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amaaai, 50 cupcakes, dat is al een serieus werkje. :-)
    Ze zien er in ieder geval lekker uit, hopelijk hebben ze gesmaakt voor de hele familie.
    Zo lief, die babysokjes!

    BeantwoordenVerwijderen