donderdag 11 juni 2015

De spanning stijgt

Hier ten huize hobbyrita stijgt de spanning behoorlijk de laatste dagen.
Morgenavond is het opening met receptie van de tentoonstelling voor de genodigden, eindelijk!

Nog even ter herinnering.


Zaterdag en zondag dan voor het grote publiek, SPANNEND !!!

Vooral omdat Jos en Greta (de laatste deelnemer onderaan) het ingericht hebben, hopelijk wordt het een geslaagde onderneming want dan zijn ze meteen bereid om volgend jaar opnieuw zoiets te doen maar dit voor veel meer deelnemers die nu uit de boot vielen of te laat kwamen omdat de plaatsen beperkt waren.


Mijn biscornu van op het clubje is nog afgeraakt.


de andere kant.


En dit staat al allemaal klaar om mee te gaan.


Zeteltjes en stoeltjes voor de poppen, een wiegje, noem maar op. 


Maar natuurlijk ook vanalles om te tonen of soms om te verkopen.

Duimen jullie voor een goede afloop???
Of kom gerust eens langs op zaterdag of zondag, iedereen is welkom!

Natuurlijk zal ik achteraf nog één of meerdere blogs eraan wijden, ook de poppenblog zal hierover gaan vrees ik want de poppen die ik ooit gemaakt heb gaan allemaal mee, net als mijn fototoestel, heel belangrijk!!


13 opmerkingen:

  1. ik zal voor je duimen ! Ik hoop dat het heel erg leuk gaat worden en dat jullie er van genieten!
    Wat zullen jullie na afloop afgeknoedeld zijn ! Ben benieuwd naar verslagen op je blog!
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel om te laten zien Rita, je hebt nog veel af gekregen. Ben benieuwd naar de foto's. Natuurlijk duimen we voor jullie, heel veel plezier! Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt hard gewerkt, ik wens jullie heel veel succes en vooral veel plezier:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel succes en ik duim zeker, jammer dat het zo ver is zou al dat moois graag zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas is het niet in de buurt, maar ik wens jullie veel succes en plezier. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes gewenst. Ik lees er graag meer over in de volgende blogjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog één nachtje slapen! Na al die weken van voorbereidingen is het nu bijna zover. Je hebt alles al mooi klaar staan. Ik wens jullie veel bezoekers toe, veel positieve reacties, nieuwe leden voor je workshop/clubje en natuurlijk een goede verkoop van je creaties. Maar bovenal wens ik jullie veel plezier en een voldaan gevoel na afloop!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog één nachtje slapen! Na al die weken van voorbereidingen is het nu bijna zover. Je hebt alles al mooi klaar staan. Ik wens jullie veel bezoekers toe, veel positieve reacties, nieuwe leden voor je workshop/clubje en natuurlijk een goede verkoop van je creaties. Maar bovenal wens ik jullie veel plezier en een voldaan gevoel na afloop!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend, hoor! Heel veel plezier en succes gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. probeer zeker langs te komen, zal zondag zijn, veel succes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De tentoonstelling is al in volle gang, maar ik wens jullie alsnog veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoop dat gisteren en vandaag een succes was!!!
    aan jou heeft het niet gelegen, je maakt fantastische dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen