dinsdag 30 juni 2015

Dinsdag poppendag

Oeps, de weken vliegen voorbij, alweer poppendag!

Het verslag van ons familieweekend volgt nog wel de volgende dagen want er is veel te vertellen, teveel voor 1 blogje, dus...

Dan nu poppendag.

Omdat de popjes zo braaf zijn de laatste tijd, besloten we om Lily samen met Bloem en Florian mee te nemen op weekend en je gelooft het of niet, ze zijn braaf geweest!


Dat we in 't Buitengoedje in Westouter logeerden had ik al verteld dacht ik.

De kapoenen wilden per sé op de foto met het bordje toen we eenmaal aangekomen waren.

't Ziet er hier wel mooi uit hè moeke, zo rustig midden in 't veld, we gaan ons hier amuseren denk ik.

Zolang jullie braaf blijven ist oké, anders is het de laatste keer geweest dat jullie meemogen.


Wow, de keuken ziet er al goed uit!  Hier gaan jullie lekker kunnen koken.


Hé, waar zitten jullie nu weer???

Hier, effe kijken wat er in de frigo zit, allemaal bier en wijn!!! Zijn jullie niet verlegen?

Nee, want in de keuken staat nog een frigo met het eten erin, dit is de drankfrigo.

Ah zo, ik dacht al, die gaan alleen maar drinken, haha, dat zou wat worden!

Dan gaan we nu  wat buiten.


Daar trof ik ze aan in het graan, luierend in de zon.

Gaan jullie mee naar de slaapkamers kijken?

Ja, dat willen we wel zien!


Hier de trap naar boven, en voorzichtig zijn.

Wow, hoe mooi!! Een heuse overloop en wie slaapt hier links in de eerste kamer?

Mijn zus Lydia.

En wij dan?

Ginder aan het einde waar de deur openstaat.


Joepie, hier gaan wij slapen, mag dat moeke?  Er staan toch 3 bedden hier, dan hebben wij een heel groot bed voor ons alleen, tof!


Ja, dat is jullie slaapplaats.

En zo hebben we het weekend zonder al teveel kleerscheuren doorgebracht.

Is de jas van Vera nu al af moeke?

Wat denk je?


Zover was ik vorige keer.


Zover zijn we nu, dit stuk is af, nu nog mouwen, zakken en een kap eraan breien, ik ga mijn best doen, maar beloof niks want het wordt heel warm en dat is echt niet mijn ding, ik kan er echt niet tegen, bovendien werk ik de rest van de week.



Vergeet de andere poppenblogs niet te bezoeken.






Graag hadden we ook nieuwe poppenmoeders en -liefhebsters aangetrokken om mee te doen met de wekelijkse poppendag.

Dus als je mee wil doen, laat gerust iets weten aan Akkelien, Daniëlle of mezelf, je bent van harte welkom!!!


8 opmerkingen:

  1. Wat zullen de poppen (en hun begeleiders) een fijne tijd hebben gehad daar! En dan zo heel alleen in een groot bed? Is dat wel goed gegaan? Niet te lang liggen kwebbelen met elkaar?
    En ach.... dat breien.... met die hitte..... niks gedaan.
    Ik kan er ook niet goed tegen.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, die hebben zich duidelijk geamuseerd. En dan met drieën in zo een groot bed. Hebben die een beetje geslapen of heb je optijd moeten zeggen dat ze moesten zwijgen?
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit, dat verblijf! Leuk dat deze drie poppen mee mochten :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via de poppenblog al een beetje kunnen genieten van het weekendje!
    Enne....houd je lekker rustig met dat warme weer (ik zie er ook een beetje tegenop, zal blij zijn als het weer voorbij is)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat de poppen mee mochten, voor herhaling vatbaar want ze hebben zich keurig gedragen:-) Die mouwtjes komen er wel, komt niet op een weekje aan toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die poppen hebben het weekendhuis aan een grondige keuring onderworpen. ;-)
    Toch grappig hoe het zo typisch is, de drankenfrigo!! :-) :-)
    Ik ben al benieuwd naar het verslagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is toch niet te geloven dat die bengels gewoon in de koelkast kruipen. Al zou dat met dit weer niet zo gek zijn.

    BeantwoordenVerwijderen