vrijdag 26 juni 2015

Een dekentje van mijn collega en Liene

Mijn collega Anneleen heeft een heel mooi babydekentje gehaakt en ik mag het jullie tonen.


Hier komt nog een fleeceje achter en klaar is kees!
Ze heeft echt heel mooi haakwerk afgeleverd.
Proficiat Anneleen!

Gisteravond mocht ik even babysitten op Liene tot papa thuiskwam van zijn werk want mama moest later werken.
Ze werd bij ons opgevangen en ze weet als de beste dat ik een schommelpaardje heb.


En ze kan er wat van hoor!


Even de waaghals uithangen, de ondeugendheid zit er al in!!

Fijn weekend!

Happy weekend! via www.Facebook.com/IncredibleJoy

10 opmerkingen:

  1. Zo'n hobbelpaard hadden mijn kinderen vroeger ook:) Jullie ook een fijn weekend:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo, ik vond je site op de blog van elizabeth. ben met de meebreideken bezig, maar kom er niet uit. kun je mij het e-mail adres van haar sturen? alies
    e-mail:kloontjevanooit@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk om te zien :-)
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, wij hadden vroeger net hetzelfde schommelpaard. Ook bij mijn moeder nu een gegeerd object door de jongste kleinkinderen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, dat paardje heeft bij ons ook een aantal jaren in huis rondgezworven.... Heerlijk ding was het. En zo te zien vindt Liene het ook helemaal het einde!
    Leuk dekentje heeft je collega gemaakt!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat dekentje is erg mooi. Ben fan van de kleurtjes. In zo een schommelpaardje heb ik als kind ook nog gezeten. Wat een nostalgie !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha die Liene....
    Zo'n hobbelpaard hadden wij vroeger voor de jongens ook, maar hebben we niet bewaard. Wat leuk om dat bij jou terug te zien.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat paardje!!! Ze is er precies heel blij mee. :-)
    Mooie sandaaltjes heeft ze aan.

    BeantwoordenVerwijderen