vrijdag 19 juni 2015

En de rest...

Er is al een paar keer gevraagd of we dingen verkocht hebben.
Jazeker, Jos heeft 4 tekeningen verkocht en 3 opdrachten gekregen en is ook al gevraagd om aan nog 3 andere tentoonstellingen deel te nemen, dus supergoed.
De meesten hebben wel wat verkocht, ikzelf ook, mijn 2 paar handschoenen zijn wonder boven wonder met dit goede weer de deur uitgegaan, ook nog wat sleutelhangers, theelichtjes, 2 biscornu's, babysokjes en nog wat spulletjes.  


Dit zijn de laatste handschoenen die ik gemaakt had voor de les in september, maar ze zijn dus verkocht. (ik zal er dus nieuwe moeten maken haha)

Ook ik heb de vraag gekregen of ik voor iemands man wil sokken breien, de dame in kwestie is te oud, ziet niet goed meer, maar haar man draagt altijd zelfgebreide sokken van haar die nu beginnen te verslijten en ik mag er nieuwe breien voor hem.

Maar ik kocht ook iets, namelijk hele mooie zelfgesponnen wol van Mija.


Ze heeft al haar eigen labeltjes om errond te doen, hier droom ik dus ook van.


Kijk wat een prachtig kleurverloop in de wol.


Dit boekje kreeg ik cadeau van mijn zus die het ganse weekend hier logeerde om ook te helpen.

De zondag van de tentoonstelling was het hier ook rommelmarkt vlakbij en omdat wij pas opengingen om 13u zijn we natuurlijk 's morgens nog naar de rommelmarkt geweest.

Ik ging naar de markt en bracht mee:


5 barbies aan 1 euro/stuk


2 paar oorbellen voor 5 euro


5 beertjes van het merk Russ welbekend onder berenverzamelaars voor 2 euro!!!!
Hier had ik al 4 beertjes van in mijn bezit, dus ik heel blij :-)


Tenslotte dit popje voor 2 euro, het heeft porseleinen armpjes, beentjes en gezicht en ik vond het zo schattig en wat ik niet wist, het maakt ook muziek, je kan het opwinden!

We kochten ook nog een poppenbuggy, wat kleertjes en een boekje voor Liene.

Kunnen jullie nu begrijpen dat we een topweekend hadden?
Hele leuke mensen leren kennen op de tentoonstelling, veel bezoekers, heel veel positieve commentaar op de werken wat altijd heel plezant is en je een boost geeft natuurlijk en als kers op de taart nog hele interessante koopjes kunnen doen!
Wij dus superblij!

 

Nog even iets vermelden, de dames die een verrasingscadeau tegoed hebben van me, volgende week woensdag worden ze verstuurd, dus houd het in de gaten!

12 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie het zo naar de zin hadden. Js spreuk past er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Rita, zoveel goed nieuws, daar wordt een mens toch echt blij van !!!! Heel fijn weekend gewenst xxx
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een weekend waar je lekker lang van na kunt genieten!
    En nu staat het weekend al weer voor de deur!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie verslagen van jullie tentoonstelling. Fijn dat er ook wat verkocht is en er opdrachten zijn. Mooi garen heb je zelf nog gekocht en die beertjes zijn schattig. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, Rita de tentoonstelling was de moeite, wij hebben ervan genoten en Jan is blij met de tekening van Jos.
    Tot binnenkort.
    Jacky X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat jullie de zelfgemaakte creaties hebben kunnen verkopen, dat bevestigt de waardering die er is voor het moois dat jullie gemaakt hebben. En wat leuk dat Jos opdrachten heeft gekregen en dat hij is uitgenodigd voor volgende exposities.
    Heerlijk dat je de oudere dame kunt helpen door sokken te gaan breien voor haar man.
    En die spreuk? Die is zó waar!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik kan begrijpen dat jullie een topweekend hadden!
    Groetjes en ik hoop dat aankomend weekend ook een goed weekend wordt.
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk popje!!!!!!!
    nog nooit zoiets gezien..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuke aankopen heb je gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was een tof weekend en de hele week nog nagenieten:-) plus wat er allemaal nog in het verschiet ligt, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, ik schoot wel in de lach van het boekje dat je van je zus gekregen hebt: Eerst sokken breien om er vervolgens knuffels van te maken :-)
    Jullie hebben echt een heerlijk weekend gehad! Gaaf dat jullie beiden opdrachten hebben gekregen en dat Jos voor andere tentoonstellingen is gevraagd, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super dat je een mooie tentoonstelling had en dat er nog volgen, jammer dat het voor mij zo ver is

    BeantwoordenVerwijderen