dinsdag 2 juni 2015

POPPENDAG !!!!

En alweer is er een week voorbij gevlogen!
Weten jullie nog dat ik met een knuffel bezig was en of ik vroeg wie er wist wie ik aan het maken was?

Nu, er waren 3 mensen die het geraden hadden, namelijk Frouwien (zij heeft geen blog maar breit prachtige knuffels die ik of Danjel (Danjel's poppenblog) ooit al meermaals lieten zien, Annita van de blog "juffrouw ooievaar" ook een poppenmaakster en de dame (ik ken haar naam niet) van de blog "breien maar".
Proficiat aan de dames! 
Als ik jullie adressen krijg (dat van Frouwien heb ik al) stuur ik jullie een kleine verrassing op, maar even geduld tot na de tentoonstelling voor ik dit kan doen.

Dan nu mijn knuffel, het beertje Vera dus van "zij maakt het".


Zo moet ze worden uiteindelijk en

zover was ik gekomen.


De belofte die ik gemaakt had hield in dat armen en benen zouden af zijn.


Zoals beloofd werden de benen gemaakt,


om dan deze namiddag de armen af te maken in het ziekenhuis.


Nu, denk maar niet dat ze af is hoor, ik moet nog oren breien en een neus, om nog maar van de kleren te zwijgen want een beer wil ook niet graag in zijn blootje op de blog komen denk ik, zeker niet met al die andere poppen hier in huis die daar zeker kommentaar op zullen hebben dan. 
Er staat me dus nog een opdrachtje te wachten tegen volgende week.
Of het zal lukken????  Wie weet....

En de tweede knuffel die ik begonnen was?
Dat blijft nog een geheimpje, die is maar een ietsiepietsie gegroeid, niet de moeite om te tonen, misschien volgende week, maar geen beloftes meer.


Vergeet de andere poppenblogs niet te bezoeken.






Graag hadden we ook nieuwe poppenmoeders en -liefhebsters aangetrokken om mee te doen met de wekelijkse poppendag.

Dus als je mee wil doen, laat gerust iets weten aan Akkelien, Daniëlle of mezelf, je bent van harte welkom!!!


Nog even een ware uitspraak!

You can never have too much yarn.


Het is ook weer dankbare dinsdag.
We zijn dankbaar dat Jos zijn toestand stabiel blijft, de chemo's hun werk doen en dat er binnenkort de rib bestraald wordt om de pijn daar te bestrijden zodat het weer draaglijker wordt.
We blijven optimist!
Jullie toch ook???

15 opmerkingen:

  1. wat fijn dat je optimistisch kan blijven! En je knuf oh je ziet hem groeien ze zijn zo leuk om te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die beer wordt vast een heel mooie beer.
    Fijn dat jullie de moed er in houden. Zal vast niet altijd meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk zijn we optimistisch !!!!
    Tof dat je de beer maakt. Het is zo een schatje hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit wordt een prachtige teddybeer ...
    Decoratief heel gezellig ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De positiviteit zit in je hele blog vandaag :-)
    Geweldig om te zien hoe zo'n beertje aan de breipennen groeit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'Tuurlijk blijven we optimistisch! :-) Het leven is een te grote schat om dat niet te zijn! :-)
    Je beertje vordert goed. Ik ben er zeker van dat het heel mooi gaat worden.

    Groetjes
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Optimistisch blijven is heel belangrijk. Fijn dat Jos toestand stabiel is!

    Ik wist niet dat er een prijsje aan vast zat als je vera zou raden dus ik ben blij verrast! Ik heet overigens Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A negative mind will never give you a positive life!
    De beer schiet al heel goed op!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O,een verrassing...maar ik wist niet dat dat aan die vraag zat! Tjee...hoeft niet..maar ik vind het wel leuk hoor! en lief van je!
    En de beer ziet er 'bloot'ook prachtig uit!Daar kunnen de andere poppe-dames nog een puntje aan zuigen! :)
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beer op het plaatje vind ik in ieder geval erg mooi! Die van jou zal ook vast erg leuk worden!
    Wat fijn dat jullie zo positief in deze tijd stan! Het zal met ups en downs gaan, maar je hebt in ieder geval een positieve insteek!
    Hopen dat het uiteindelijk allemaal goed komt!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik duim nog steeds met jullie mee voor een goed verloop! Hopelijk nemen de bestralingen de pijn wat weg... Deze knuffel lijkt me een mooi exemplaar in wording!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is de beste manier, het glas is bij mij ook altijd halfvol:-) Ik hoop dat de pijn snel minder wordt, veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie Vera de beer! Ik heb hem ook eens gebreid, maar ik weet al niet maar waar ze naar toe is gegaan..
    Geweldige patronen hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Natuurlijk blijf ik optimistisch en aan jullie denken. Het MOET gewoon weer goed komen!
    Wat een mooie beer wordt dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schat van een beer wordt dit, ben benieuwd of hij morgen al zover is dat hij op het blog durft te verschijnen. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen