maandag 22 juni 2015

Zondagse bezigheden

Het weekend is weer voorbij, we dachten naar zee te gaan, maar zijn toch niet vertrokken omdat Jos ziekjes was, hoesten en snotteren.
Denkelijk kreeg hij de microben van mij, want ook ik hoest al een hele week en heb weinig stem, moeilijk als je een job hebt als ik en voortdurend telefonisch afspraken moet maken met de patiënten voor hun onderzoeken of de patiënten inschrijven die komen voor onderzoeken, maar ja.
Ik ben ondertussen al wat beter, maar voorbij is het zeker niet, het ergste is dat het vandaag weer chemodag is, dus hopelijk kan Jos de chemo krijgen ondanks de verkoudheid, duimen maar.

Het voorbije weekend hebben we dus grotendeels gerust, maar toch ook wel iets gedaan.
Ik breide wat aan blok 11 van de deken.


Dit wordt een heel mooi blok vind ik.

Zondag was er weer een rommelmarkt, waar ik naartoe ging met Bernadette en zoals altijd weer koopjes vond.


Een superleuke paraplu voor Liene voor 1 euro.


Een speelgoedje dat ballen in de lucht omhoog blaast voor 3 euro.


2 t-shirtjes voor 1 euro.


Deze mooie handtas voor mij voor 3 euro!
Dus weer heel tevreden thuisgekomen.


Waarna ik nog gelei maakte van onze eigen aardbeien.


Alweer 5 potten om de winter door te komen.

Hadden jullie ook een fijn weekend?


10 opmerkingen:

  1. Voor een rustig weekend... heb jij toch nog veel gedaan! Leuke koopjes weer!
    Beterschap voor jou en je man en sterkte vandaag.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke spulletjes gescoord ...
    Fijn als je jam kan maken van eigen oogst ...
    Fijne start van de week ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap voor allebei. Ook sterkte voor vandaag.
    Maar ondanks alles heb je toch niet stil gezeten.
    Wat zullen die aardbeien lekker zijn.
    Wij zijn zaterdag naar de dierentuin geweest en zondag is altijd rustdag, we zijn dan gewend om naar de kerk te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap jullie beiden. Wat heerlijk veel aardbeien, hier zijn er nog heel weinig eetbaar door gebrek aan zon. Hier ook een heerlijk rustig weekend geweest. Lekker het rokje voor aapje Saar afgebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat jullie beiden niet fit zijn. Beterschap!
    Wij bezochten zaterdag het Bijbelmuseum in Leerdam.
    Lekker, hoor, dat verse fruit wat nu allemaal te koop is. Ik maakte een lekker toetje van verse frambozen.
    Nog lekkerder is het als het fruit uit je eigen tuin komt, zoals bij jullie. Maar ja, dat hebben wij niet....
    Ik hoop dat de chemo door kan gaan.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vlugge beterschap alle twee. je bent weer goed bezig geweest, en mooi paraplu voor Liene.
    groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker weekendje zo en wat een leuke koopjes weer van de markt je moet ze maar weer weten te scoren :)
    Beterschap voor jou en je mannetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had een werkend weekend.... Maar ik geniet nu van jou blogje. Toi toi voor Jos xxx
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is ook echt weer om verkouden te worden, steeds die wisselingen... Beterschap voor jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuke buiten die je ons kan tonen na je rommelmarktbezoekjes. :-)
    Bij mij is het er door omstandigheden al lang niet meer van gekomen, ik zal eens moeten kijken wanneer er nog eens eentje is! Alleen is dat natuurlijk wel minder gezellig, maar nog altijd even leuk om op schattenjacht te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen