dinsdag 29 december 2015

En unicat blijft een grote rol spelen

In de wolwinkel is een nieuwe lading unicatwol binnengekomen en wat een prachtige kleurtjes zitten er weer in!

Allemaal te verkrijgen in de wolwinkel in Velm of te bestellen via Kiala, wie meer inlichtingen wil mag me mailen.


Oh zo verleidelijk weer en natuurlijk koos ik weer een kleurtje uit,


prachtig niet?  hij noemt stone lagune en gaat van grijs naar fel turquoise.


Ja, ik blijf herhalen, maar ik vind het zo mooi worden, de vorderingen van mijn sjaal.


Eindelijk kon ik starten met de sierlijke boord en


kijk welk mooi resultaat het geeft, ik ben meer dan tevreden.


Ondertussen kwamen hier al leuke kerstkaartjes en spulletjes toe.  Dit is een kerstklokje MET 


belletje erin van Frouwien!


Een mooie zelfgeborduurde kaart van Marjan!
Dankjewel lieve dames voor de mooie kaartjes, een hele lieve attentie.


En dit zijn de andere kaartjes van vrienden en familie.

Dankjewel!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten