zaterdag 12 december 2015

Kerstballen en nieuws

De laatste tijd kom ik alsmaar minder aan bloggen toe, er is hier familiaal dan ook vanalles aan de hand wat ik niet uit de doeken kan doen helaas, maar toch veel energie vraagt en verdriet brengt.

Maar er is ook weer heel goed nieuws te melden, vorige donderdag kreeg Jos weer een scan en alles blijft nog altijd stabiel, de behandeling gaat gewoon door zoals we al heel lang doen, om de 3 weken onderhoudschemo en die is nu maandag weer aan de orde.

Ondertussen ben ook ik wat op de sukkel met mijn rug, iets wat al mijn hele leven af en toe de kop opsteekt en met het ouder worden niet verbetert natuurlijk.
Omdat de pijn dit keer met wat rust en medicatie niet wou overgaan, heb ik gisteren een infiltratie gekregen in het ziekenhuis, iets wat ik 5 jaar terug ook al eens kreeg en toen heel goed geholpen heeft tot nu toe, dus hopelijk dit keer ook weer.
Rust is nu aan de orde, niet teveel poetsen of werken (is helemaal niet zo erg), tussenin regelmatig platte rust want lang zitten lukt ook nog niet en verder handwerken want dat vraagt dus niks van je rug, gelukkig.


Dat ik tussenin wat kan breien, betekent dat ik wel dingen maak, maar helaas niet aan het normale tempo van altijd, maar ja.

Dit kan ik jullie toch alvast nog tonen, ik maakte nog een paar kerstballen.



Eigen improvisatie en er volgen er nog denk ik, het is nog niet Kerstmis.

Morgen of overmorgen zal ik nog eens updates doen van de lopende werkjes, zoals de grijze polswarmers voor een collega (bijna klaar), de mooie unicatsjaal en de beanie voor mijn schoondochter.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten