dinsdag 15 december 2015

Poppendag

Het is weer dinsdag poppendag.

Eerst en vooral wil ik zeggen dat het hier wat op een lager pitje zal zijn voor een tijdje.
Door de problemen hier ben ik op ziekenverlof gezet door de huisdokter voor een tijdje en ga ik in behandeling bij de psycholoog om het wat te verwerken.
Meer wil ik hierover niet kwijt, het ligt te moeilijk, maar tussen Jos en mij zit alles OK voor alle duidelijkheid.

Dan nu de poppendag.
Herinneren jullie je Bo de beer nog?  Gemaakt naar het patroon van Anita Wilschut.


Zover was hij al klaar, maar zijn muts ontbrak nog.


Een klein begin was er al gemaakt indertijd.



De muts werd eindelijk afgebreid, nu nog de mooie rand eraan.


Ook een heel klusje, maar dat doet het hem toch vinden jullie ook niet?


Zo moet hij dus op zijn hoofd komen, zijn zuidwester tegen de storm.


En kijk hoe trots Bo zijn nieuwe muts of hoed laat zien.


Zo fier als een gieter, blij dat moeke dit nog voor hem gemaakt heeft, showt hij met grote zwier en plezier zijn nieuwe zuidwester.
Alweer een project afgewerkt.


Zou er bij de andere poppenmoeders ook nieuws zijn?



Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!

Goede tekst huilen kan ook opluchten, de rest komt vanzelf.:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten