zondag 3 januari 2016

Beste wensen en mooie cadeautjes

Mag ik het nieuwe jaar starten met een quote die ik vond op pinterest, maar heel veelzeggend is.

Positive Quote: Sometimes we need someone to simply be there. Not to fix anything, or to do anything in particular, but just to let us feel that we are cared for and supported. www.HealthyPlace.com:

Als je zulke mensen in je buurt hebt, moet het toch lukken om het leven aan te kunnen of niet?
Moeizaam, maar toch stilaan, gaat het hier weer wat beter, elke dag een beetje, met vallen en opstaan.

Genoeg daarover, nu mijn cadeautjes, niet dat ik er veel kreeg, dat hoeft ook niet, maar toch laat ik ze met trots zien.


Deze prachtkerel kreeg ik van mijn zus,


ze bracht hem voor me mee van Eurodisney toen ze daar een tijdje geleden was en


deze Winnie The Pooh behoort tot een speciale collectie door hen uitgegeven.
Hij krijgt dan ook een speciale plaats hier in huis.


Prachtige oorbellen kreeg ik van Leen en Liene.


En deze mooie doos kreeg ik van mijn man.


Wat zou hier toch wel inzitten?  Zien jullie het al?


Een theepot,


met tas eronder


en hetzelfde bordje om 's avonds gezellig bij me te zetten terwijl ik brei.
Lief hé!


Tot slot kreeg ik deze 2 mooie dozen van een vriendin van mijn zus die ze wou weggooien, zonde!!!!


Ze kregen meteen een nuttige bestemming, eentje voor de lintjes en eentje voor de labels en andere attributen om spulletjes te versieren.

Dankjewel iedereen!  Ik ben er superblij mee!

Om af te sluiten nog dit:


Winter is coming. Knit faster! :-)):

Misschien is dit een idee voor de volgende weken?  Het wordt kouder zei de weerman.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten