dinsdag 5 januari 2016

De eerste poppendag van 2016

Aan alle poppen en poppenmoeders een goed begin van 2016 gewenst, heel veel geluk, een goede gezondheid, veel liefde en knuffels en vooral heel veel poppenplezier en brave poppen.


Een hele leuke brave pop zoals Jutta zou ik ook nog wel willen, ze staat zeker nog op mijn to-do lijst, maar ook nog genoeg andere projecten van Anita Wilschut.
Met welke ik eerst van start zou gaan heb ik nog niet echt uitgemaakt, alhoewel ik er eigenlijk zo snel mogelijk werk van zal moeten maken als ik de poppendagen met blogjes wil blijven vullen.

Hebben jullie al plannen gemaakt voor de poppenblogs of niet??

Maar nu genoeg gewacht, de vraag die ieder van jullie zich nu zeker zal stellen:

IS DE GLITTERJURK VOOR LILY TIJDIG AFGERAAKT OF NIET ??

Kijk mee en volg het verhaal!


Het eerste wat er van de pennen gleed was een boa met de zilveren glitterwol.


Met de andere wol werd een feestjurk gebreid en omdat ik nog een ietsie pietsie wol over had,


besloot ik om er bijpassende schoentjes mee te maken.


Die moesten natuurlijk ook glitteren, dus zocht ik "gouden" knopen om ze mee te versieren.


Kijk eens, wat een supertoffe schoenen het geworden zijn, ik zou ze wel voor mezelf willen!!!


Met grote zwier wou Lily haar nieuwe outfit showen!  Ik vond nog een gouden strikje tussen de lintjes om in haar haren te doen.


Op haar jurk naaide ik vooraan rozig-gouden kraaltjes als extra blikvanger.


Daarna wou ze buiten ook nog foto's maken, hier bij de lantaarn en


natuurlijk op de fiets!

Ze was echt wel superblij met haar feestkledij die ze gedragen heeft op het kerstfeestje dat we hier hadden met de kinderen.  Met alle feestdrukte vergat ze zelfs haar feesthoedje te dragen dat we van de zomer meebrachten op vakantie voor haar.

Over de skikledij van Lily komt er ook nog een vervolgverhaal, maar dat moet nog even wachten.


Zou er bij de andere poppenmoeders ook nieuws zijn?



Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten