dinsdag 19 januari 2016

Dinsdag poppendag

De weken vliegen voorbij en de sneeuw ligt hier nog steeds, er is al een pak weggesmolten, maar zeker de helft of meer ligt er nog door de vrieskou die aanhoudt.

Maar door de sneeuw was er hier eentje door het dolle heen, namelijk Lily.
Jullie weten toch nog dat ik voor Lily een winteroutfit had gemaakt, nu sinds die gemaakt was bleef ze maar hopen dat het ging winteren natuurlijk om hem te kunnen dragen.
Ondertussen had ze Jos al de oren van de kop gezaagd of hij geen ski's voor haar kon maken.
Na dagen van harde doordrammerij is hij uiteindelijk gezwicht en kijk wat hij voor haar gemaakt heeft.


Prachtig, wat vinden jullie?  Ik vond ze geweldig, maar, je kan het je al voorstellen,


hier moest er eentje ze al uittesten binnen natuurlijk, bij gebrek aan sneeuw.
Telkens hoopte ze dat er 's morgens nu toch eindelijk eens sneeuw zou liggen als ze opstond.


Nu vorige week was het dus zover, en ze stond al aan het raam klaar te smachten en te wachten om haar nieuwe ski's te kunnen uittesten.


En ik moet toegeven, ze kan het hoor!  Ze skiet of ze het al haar hele leven gedaan heeft.


Een waar natuurtalent en Lily zou Lily niet zijn of ik moest overal foto's van haar maken, dus hier volgen nog wat "showfoto's".


Kom moeke, hier nog eentje en jaaaa,


hier als ik de helling afkom!!! Supertof hoor, skieën!  Doe je niet mee?
Nee Lily, dat deed ik nog nooit in mijn leven en daar ga ik nu niet meer mee beginnen.
Geniet jij maar van de sneeuw terwijl Jos en ik een pad ruimen op de stoep en naar de voordeur.

Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,


Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! Er staan alweer wat nieuwe namen bij, gezellig! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten