vrijdag 5 februari 2016

BLIJ

Deze middag maakte ik de brievenbus leeg en er lagen zomaar 2 enveloppen in voor mij.

De eerste enveloppe maakte me supernieuwsgierig.


Aan mij geadresseerd met een stempel van een vogeltje erop.


Na het openen kwam dit tevoorschijn, een heel mooi kaartje van "janusje", een hele lieve dame die superhandig is met stofjes, maar ook met breien.
Het was mijn give-away die ik gewonnen had!


Een heel mooi en praktisch etui had ze zelf gemaakt voor me, een hele eer vind ik dat, zo'n zelfontworpen eigengemaakt cadeau van haar.


Als je het opendoet heb je 2 opbergvakken, het vak vooraan kan goed open, er zitten plooitjes in.
Daarachter zit er terug een vak, goed om een boek of zo op te bergen.


En vooraan op dit vak zijn er allemaal vakjes (het paarse gedeelte) waar haak- of breinaalden of een pen kan worden gestopt.

De tweede enveloppe bevatte dit langverwachte tijdschrift.


Het allereerste Wieke-magazine dat pas verschenen is.
Nu in de zetel met een kop koffie en mijn nieuwe aanwinsten, heerlijk genieten.

Dankjewel Janusje, ik ben superblij met je pakje, dit gaat zeker snel in gebruik genomen worden.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten