dinsdag 2 februari 2016

Nog een frouwien poppendag!

Jullie beseffen hopelijk hoe blij ik ben dat ik Frouwien steeds op de achtergrond heb als hulplijn om de poppendagen te vullen.

Want momenteel staat het poppen en knuffeltjes breien door omstandigheden hier op een heel laag pitje en ik moet eerlijk bekennen dat het me op dit moment weinig kan bekoren.

Ondanks dat ben ik toch gestart met een nieuwe knuffel, maar nog veels te weinig om er iets van te laten zien, dus geduld.

Dan maar de hulplijn gebruiken.  En dit keer verraste Frouwien me helemaal.

De meesten onder jullie kennen Harry Potter toch wel hoop ik.
Nu, in de boeken is er sprake van mandragora's, hele rare planten die leven, maar die in toom kunnen worden gehouden door ze in een pot te planten.

Van deze mandragora's bestelde Frouwien een patroon via etsy en het toeval wou dat ik haar wat wolletjes had opgestuurd als verrassing (en ook omdat ik van haar werkjes gebruik mag maken voor poppendag) en nu zat er net groen bij dat meteen van pas kwam.
Kijk maar.

Wel effe waarschuwen: je oren goed dichthouden want deze planten schreeuwen enorm zolang ze niet in een pot staan!


Zie je hoe Frouwien hem in toom moet houden?


Het zijn echte ettertjes!!!  En lawaai dat ze maken!!


Omdat ze zo eng zijn en veel kabaal maken en ondeugende dingen doen de hele tijd, schreef Frouwien me in de mail dat ze zo snel mogelijk een bloempot gaat haken om van het geschreeuw verlost te zijn.
Benieuwd of dit gaat lukken en ze het zolang nog uithoudt!

Zelf vind ik ze geweldig!
Bedankt voor het mogen gebruiken Frouwien!


Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,


Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! Er staan alweer wat nieuwe namen bij, gezellig! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten